Loading...
dk

SÆLGES: Klapsæde til montering i Model S *Opdateret 22 maj* | Tesla Forum

Amareis
Amareis Apr 8 '19

Hej

Jeg sælger et stk dobbelt klapsæde til montering i Model S.

De er i rigtig god stand uden defekter. 14-36kg kan de håndtere.

Sædet er nu blevet afmonteret af Tesla.

De ekstra dele der skal installeres, såsom bjælken kan ikke betale sig at tage ud. Tesla sagde de ville være et par dage om det.

Jeg sælger derfor sædet løst med de beslag og kroge der skal monteres.

For eventuel ny ejer kan det bedre betale sig at få bjælken installeret separat.

Jeg sælger sædet for 4000.

Hvis man vil have alle delene med så koster det hele en afmontering af bjælken og selvfølgelig efterfølgende installation. Så hedder regningen nok nærmere 15.000.

Billedet af sædet:

Forummets indlæg er redigeret af Amareis May 22 '19
JCBX
JCBX Apr 23 '19
Er det komplet med sikkerhedsbjælken (bag kofangeren) og beslaget til lås imod bagsædet
Amareis
Amareis Apr 23 '19
Citat fra JCBX Er det komplet med sikkerhedsbjælken (bag kofangeren) og beslaget til lås imod bagsædet
Hej

Det er pt monteret. Jeg ved ikke hvad det koster at afmontere, men det kan jeg høre Tesla om. Umiddelbart har jeg ikke noget imod at komme af med det hele.
Forummets indlæg er redigeret af Amareis Apr 23 '19
migselv
migselv Apr 24 '19
Sikkerhedsbjælken bag kofangeren betalte vi kr. 975 + moms for hos Tesla i september 2017 da vi fik sæderne eftermonteret. 
Jeg tænker at den vil være god at have selv uden klapsæderne og da den ikke er så dyr kunne man godt købe den separat. 
Hør evt. Jeppe fra Hinnerup Auto, måske har han en brugt bjælke liggende (den skal nemlig ud når der monteres træk). 

På vores bil var låsemekanismen i bagsædet allerede tilstede og læderet skulle “bare” skæres op og en blænde (som kostede kr. 180 + moms) skulle monteres. 
Også her vil det nok ville være en god ide at købe den hos Tesla for ikke at efterlade donerbilen med et grimt hul i bagsædet. 

Her lige partnumrene for de to dele:

Rear Crossmember SVC: 1015811-S0-B
HRST Latch Cover: 1013634-00-B

Husk også at flytte den skjulte knap til bagklappen på undersiden af C-søjle forklædningen. 

Sig til hvis i har brug for en komplet oversigt over alle dele. 
Forummets indlæg er redigeret af migselv Apr 24 '19
Amareis
Amareis Apr 25 '19
Mange tak for detaljerne :-)
Det giver lidt overblik.
Tft
Tft Oct 26 '19
Er sæderne solgt? 
Amareis
Amareis Nov 3 '19
Hej Tft
Nej, de er stadig til salg.
Mizzle
Mizzle Nov 18 '19
Hej!

Jeg skriver på vegne af en anden, der ikke umiddelbart kan skrive herinde endnu. Han hedder Dennis og er umiddelbart interesseret. Hvis du har mulighed for at kontakte ham på 51218925, ville han virkelig sætte pris på det. Tak!

Michell
Amareis
Amareis Nov 18 '19
Hej Michell

Jeg har skrevet til Dennis.
Klond
Klond Jan 18
Hej, er den stadigvæk tilsalg?
Amareis
Amareis Jan 19
Ja
Klond
Klond Jan 21
Har sendt dig PB
Klond
Klond Feb 3
Mangler stadigvæk svar om må jeg må købe dem?