Trist - det var min skærm der var nr 3. Tak for forsøget Martin.
Der bliver nok ikke noogen skiferie til os i denne omgang.......
Og svar fra Tesla - min 4 uger da der ingen skærme er i EU. Hun oplyste at prisen var faldet til 15.000,-
Nøj det er surt. Når Tesla kommer til en død-død skærm, så installerer de en ny, fra bunden. Hvis nu der kom ny chip i KimT's skærm, så burde Tesla vel kunne lægge bilens data ind på den nye eMMC, som var det en ny skærm -- evt. til timepris? Spørgsmålet er selvfølgelig om de vil, men det er vel det mest bæredygtige.
vh, Erik
