Jeg tror efterhånden ikke der er den store forskel på om bilen henter softwaren via WiFi eller via 3G/LTE. Dog har vi kunnet konstatere at samtlige sorte skærme i denne omgang alle uden undtagelse havde version 2020.20.1-8 installeret, der var blevet korrupt i forbindelse med forsøg på opdatering til 2020.24.6.11
Sagde du ikke i #602 det nu var 2020.26 som gave de sorte skærme? Jeg ser ingen "rød tråd" hos mig ... MEN ser ofte det sker, hvis bilen lige er startet med at hente ny software ELLER den ER hentet ned ... og står "klar" til at opdatere. Men de biler jeg har med sorte skærm ... de er også ved at nå de 3000 cyklus.
Nej, jeg skrev at Tesla havde nu rullet 2020.26 ud til bilerne, og nu så vi en masse sorte skærme. Men det "sjove" i den forbindelse er at alle dem der er kommet med sorte skærme, havde 2020.20.1-8 på den partition der gav problemer.
Havde en i dag, hvor P1 og P2 er software-ødelagte, mens P3 og P4 er hardware-ødelagte. Det er ikke så tit vi ser dem, de kommer dog. Heldigvis er det ikke længere særlig svært at finde de data der magler på P3 frem igen.
Dieselosaurus: Jeg tror der er mange der er hoppet i den fælde at, de tror de har købt en udvidet garanti, og opdager for sent at det blot en en ret dyr forsikring. Det ligner lidt det jeg bliver forsøgt prakket på når jeg en gang imellem køber et eller andet i Elgiganten eller Power...