Jeg kommer ikke til at forsvare Tesla på nogen måde, har stadigvæk min batteri-sag kørende ved ankenævnet. Når det er sagt, så skal vi også anerkende når Tesla bliver klogere og når de gør noget godt. Og at de går ind på bagkant og forlænger garantien på MCU'en er godt, og det et skridt i den rigtige retning.
Håndtag og p-bremse gætter jeg ikke på at der sker noget med, men det kunne være interessant hvis de også tager deres ansvar fsva batterierne.
Det er jo ikke frivilligt at Tesla har udvidet garantien, det er grundet at de har tabt en fælles retssag, de er dømt til at erstatte grundet fabrikationsfejl, Tesla erkender eller tilbagekalder ikke noget medmindre de har armen vredet rundt. Der kører tilsvarende sager på batteri og lade hastighed, det giver måske resultater men ikke uden en retssag. At Tesla i det daglige ikke erkender almindelige fejl og mangler er jo dybt problematisk for os som forbrugere. At de opfinder deres egne "tolerancer" uden saglig baggrund er ikke noget vi ser andre steder