Loading...
dk

Så stod skærmen af! | Tesla Forum

KimT
KimT Apr 7 '21

Jeg har lige fået mail fra Tesla om at de åbner op for ansøgning om tilbagebetaling : "8GB eMMC tilbagekaldelse refusion"

Forummets indlæg er redigeret af KimT Apr 7 '21
Gustavsfar
Gustavsfar Apr 7 '21
Samme her men ingen formular at finde på min konto. Hmmm...
KimT
KimT Apr 7 '21

Klikkede på linket i mailen og skulle logge på. Så røg den direkte ind på formularen.

Når jeg manuelt logger på min konto kan jeg heller ikke finde formularen.

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 7 '21

Når jeg gør dette hopper den ind på FAQ om refusionen...

PeterE
PeterE Apr 7 '21

Ser sådan her ud.

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 7 '21

Spændende :-) Venter og ser om det er muligt for mig i morgen ellers må jeg jo kontakte Tesla selvom de meget bestemt skriver at det kan man ikke :-(

PEL
PEL Apr 7 '21

Var det en 64GB som kom i stedet for den oprindelige 8GB , som blev skiftet ved Hinnerup auto med flere?
Mvh Poul Erik

PeterE
PeterE Apr 7 '21
Positivt at de både har reservedele til udskiftning og samtidig sætter gang i refusionerne. Og ja, med armen omme på ryggen. 
Mobileineurope
Mobileineurope Apr 7 '21
Jeg kan godt få formularen frem. Nederst skal man indtaste “Indbetalerens navn”, IBAN og swift. Jeg går ud fra at det er min konto de vil have til at indbetale på. Men “Indbetalerens navn”? Det ville jo så være Tesla? Mon ikke det er mit navn de mener der skal skrives?
PEL
PEL Apr 7 '21

Et godt gæt på hvad det nederst i formularen drejer sig om?

“Betalingsoplysninger Indbetalerens Navn   IBAN  

BIC/SWIFT/BSB”

Mvh Poul Erik

PeterE
PeterE Apr 7 '21
Det ligner en halvsløj oversættelse, de mener nok ‘modtager af overførslen’...
fmm1000
fmm1000 Apr 7 '21
Du finder iban og bic sådan. Ind på homebanking (jeg gorde det fra pc). Ind på din konto. Tryk på vilkår eller kontovilkår. Det er cifre, der skal bruges ved overførsel til og fra udland.
P85DK
P85DK Apr 7 '21

IBAN/BIC/SWIFT/BSB er til internationale bankoverførelser og er et unikt nummer for hver konto, findes i jeres netbank som fmm1000 skriver

PEL
PEL Apr 7 '21

Takker for info, refusionsanmodning er sendt, afventer spændt om der kommer penge retur :-)
Mvh Poul Erik

ElPeter
ElPeter Apr 7 '21
Er der en der kender betingelserne for refusion godt nok til at svare på om refusion gælder præventiv udskiftning af emmc hos 3. Part?
Mobileineurope
Mobileineurope Apr 7 '21
Det var nu kun “Indbetalerens navn” der var tvivl om:-) Jeg skrev mit eget navn på - det må være det de mente. Resten så ud til at køre. Jeg vedhæftede faktura fra Hinnerup osv. og fik også en kvittering pr. mail om at anmodningen er modtaget.
griffel
griffel Apr 8 '21
Quote from ElPeter Er der en der kender betingelserne for refusion godt nok til at svare på om refusion gælder præventiv udskiftning af emmc hos 3. Part?

Jeg har fået skiftet min eMMC hos Hinnerup. På fakturaen står der bare "MCU Upgrade". Ikke særligt præcist hvad der er lavet, hvilket jeg allerede forudser Tesla vil afvise... Men det skal da prøves.

Kiefer
Kiefer Apr 8 '21

Ellers er det vel blot at få Jeppe ved Hinnerup Auto til at lave et stykke papir hvor der står hvad "MCU Upgrade" betyder?

Jeg kan se man godt kan uploade mere end en fil på siden.

/Martin

mibian
mibian Apr 8 '21

Vi sender dig denne meddelelse for at informere dig om, at Tesla har modtaget din anmodning om refusion i henhold til Teslas generelle refusionsprogram for tilbagekaldelsen vedrørende det integrerede 8 GB MultiMediaCard (eMMC) i mediebetjeningsenheden. Din anmodning og de oplysninger, du har angivet, er i øjeblikket ved at blive gennemgået med henblik på at afgøre, om den er berettiget til refusion i henhold til tilbagekaldelse nummer 20V710. Vi vil muligvis kontakte dig for at få yderligere oplysninger eller dokumentation til understøttelse af din anmodning om refusion.

Vi vil underrette dig inden for 2-3 uger efter modtagelsen af yderligere nødvendige oplysninger eller dokumentation om resultatet af vores gennemgang. For yderligere oplysninger vedrørende tilbagekaldelsen og refusionsprocessen, bedes du besøge vores supportside. Hvis du ønsker en yderligere gennemgang af din anmodning om refusion fra Teslas side, bedes du besvare denne e-mail med eventuel supplerende dokumentation til din refusion. Bemærk, at en yderligere gennemgang vil medføre forlænget behandlingstid af din anmodning om refusion.

Gustavsfar
Gustavsfar Apr 8 '21

Mit reimbursement link fungerer desværre stadig ikke. Har været i kontakt med tesla om det. Det er dog stadig ikke løst. Er der andre jeg der oplever samme problemer?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Apr 8 '21
Sider: «« « ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... » »»