Nu virker formularen, men jeg får at vide at jeg ikke er berettiget til refusion. Hvor er det groft! Jeg har sendt tesla en mail om dette. Det er tydeligvis en fejl. Kan se at mange på det amerikanske Forum har samme problem og “løsningen” er åbenbart at skrive i formularen at reparation er udført af andre end tesla. På den måde tillades det at vedhæfte faktura og sende formularen.
Samme oplevelse her “ikke berettiget til refusion” på trods af at reparation er udført ved Tesla. Det er lige så rodet og uprofessionelt som altid ved Tesla.
Og så er det jo efterhånden umuligt at komme i kontakt med Tesla, det opleves som de er bange for at være i kontakt med kunderne.
Jeg ringede til dem og fik en høflig supporter, der sendte mig en mail og beskrev at hun havde videresendt til en supportafdeling der vil se på min sag, men desværre har lang sagsbehandlingstid. Ja, jeg har jo også kun ventet et kvartal nu. Jeg overvejer samme løsning med at vælge 3. part og så vedhæfte min faktura fra Tesla - så har jeg trods alt mulighed for at fremsende faktura og gennemføre ansøgningen