Det er nu ca. 14 dage siden jeg fik opgraderet min MCU + Ny Radio, og jeg må sige at jeg er ret imponeret og tilfreds.
Alt fungerer selvfølgeligt hurtigere, som beregning af navigation osv. Men også den langsomme opstart af den lille skærm er nu meget hurtigere, tingene fungerer mere stabilt overall, og selv om det måske bare er min indbildning, så syntes jeg at hele bilen fungerer meget bedre, under autopilot feks, er der mindre tøven, og det virker mere pålideligt, det må efter min bedømmelse skyldes at når autopilot afleverer og henter oplysninger for MCU, så går det meget hurtigere, jeg føler i hvertfald at hele bilen fungerer meget bedre, næsten lidt som at have fået en ny bil.
Jeg oplever at have LTE det meste af tiden, men sjovt nok, ingen net overhovedet nogle steder, specielt after at have været parkeret, men uden at jeg har følt det påvirkede oplevelsen, det er som om alt fungerer normal, inklusive navigation, man får besked om at traffik ikke er medregnet, men inden for længe får man LTE igen, og så er alt tilbage til normal.
Håber nogen kan have glæde af oplysningerne.