Ha ha ha ha, måske :-)
Tror mere det skulle være fordi jeg ikke bare tager deres bort forklaringer for gode varer ;-)
Ha ha ha ha, måske :-)
Tror mere det skulle være fordi jeg ikke bare tager deres bort forklaringer for gode varer ;-)
Tror at han er kommet i bad-standing lang tid før (pssssst Ludicrous/700 HK osv.......)
Kan det passe, at der kun er kommet waypoints på de nyere MCU'er og ikke på MCU1? Jeg har nemlig ikke fået waypoints på min. Waypoints trækker vel næppe så mange ressourcer, at processoren ikke kan klare det, så hvad kan forklaringen være?
JEG VIL HA' WAYPOINTS!!! *stamper i jorden som en trodsig 3-årig*
Jeg ved ikke om det kommer på MCU1, men jeg kan konstatere at det er en hel ny SW version med Interface og andre applications. Men jeg er ved at lære interfacet at kende og er godt tilfreds - ikke mindst fordi skærmene synes bedre og den er klart hurtigere:)
Så skal du bare have sat et HD bakkamera på. Jeg skiftede mit for et par måneder siden, der er virkelig forskel i kvaliteten, specielt i mørke. Det har jeg så også kun haft læggende i 2 år :-)
Mener du det indbyggede eller det efter-monterede? Jeg synes det indbyggede virker fint med den nye skærm.
Det indbyggede i bagklappen, jeg skiftede til gen2 fordi ledningen var helt korroderet i det gamle og det derfor var rent held om det virkede. Jeg synes også det var fint før, men der er en alligevel en stor forskel.
Ok, var ikke klar over der var et gen2 til bagklappen. Jeg synes mit (går ud fra det er gen1) fungerer fint.
Jeg må vel have det nye så i en 2020 model S ?
Den er ikke hjemme så kan ikke tjekke.
Men er rigtig tilfreds med billedkvalitet.
Jeg kunne dog ønske at de som andre ville skjule det bag en klap, så man ikke skal rengøre det hele tiden.
Jeg kan anbefale at smøre det ind i noget regnafviser, det gør en rimelig stor forskel. Det skal dog gentages hver 2-3. uge eller sådan noget
Jeg har ikke fået opgraderet bak kameraet til gen2 ifm. MCU opgraderingen. Jeg synes også det er et ok billede set med mine gamle øjne:) Så opgraderer nok ikke.
Jeg opgraderede også kun fordi det gamle var defekt. Men hvis det bliver aktuelt, så siger du bare til, så tager vi et glas i solen og skifter det. Det tager ca. 1 time hvis man tager sig god tid og er lige ud af landevejen.
Man skal lige huske at bruge tandtråd i stedet for varmepistol. Meget nemmere og meget meget hurtigere.
Du kan (til dels) se forskellen her
hvor købte i kamaraet og har i evt et P/N, skal til USA i sommerferien der plejer det at være lidt nemmere at finde dele til Teslaerne ;-)
Vi fik ny EMC i vores 2015 Model S i onsdags. Alle settings blev wiped - dvs alle profilindstillinger, temperaturvisning i C, %-visning mm skulle re-settes. Endda min helt oprindelige "MÅ IKKE SLETTES" total trip incl. historisk wh/km røg sig en tur. Men det er detaljer.
Lige siden har Spotify ikke virket - det er til gengæld problematisk. Re-start har ikke virket.
Nogle gode råd? Skal den forbi Tesla for at få Spotify fixed? Det orker jeg næsten ikke.
Da jeg fik MCU II kunne de restore alle data fra min gamle MCU, så jeg skulle bare logge på Netflix og Disney+ ;-)
@Gyzz gjorde du noget specielt for at få Disney+ på din MCU II?
Jeg har ikke kunne finde muligheden for dette på min :-(
Vh Tim