Så er jeg på banen igen. For dem der ikke har fulgt med, har jeg som garvet Tesla ejer tidligere tilbudt at mødes med og hjælpe potentielle Tesla købere. Til dels med deres spørgsmål og ikke mindst levere en grundig gennemgang af, hvad det indebærer at eje en Tesla/elbil, tips/tricks, ladning, faldgrubber, muligheder, hvordan Tesla er på servicefronten, m.v. Alt sammen uden beregning.
Oprindeligt indlæg findes her: http://www.teslaforum.dk/forum/topic/5818?page=1#post-85917
Jeg har igen fået tid mellem hænderne og tilbyder derfor det samme igen. Denne gang dog med få undtagelser.
Denne gang er tilbuddet forbeholdt dem der overvejer at købe/skal købe NY Tesla. Årsagen er, at jeg denne gang tager mig "betalt" i form af en referral. Dvs. at forventningen er, at man bruger min referral code (henvisningkode), hvis man synes jeg har leveret værdi og hjulpet med at svare på spørgsmål og fået bugt med usikkerheden. Uanset bør man bruge en referral code når man køber bilen, da man så får nogle gratis fordele, såsom gratis Supercharging i et vist omfang. P.t. får man 7.500 km gratis Supercharging. Så den eneste "tort" man skal lide er at benytte min kode fremfor en andens, hvis man, som nævnt, synes jeg har gjort mig fortjent til det.
Jeg selv får ikke noget retur, da jeg allerede har gratis Supercharging med min Model S. Dog skulle jeg som referral "uddeler" få lodder til en konkurrence om den ultimative elbil - den nye Tesla Roadster.
Og det er her mit "krav" kommer ind i billedet. Jeg har lovet min 5-årige at give det et forsøg via referrals. For jeg har ikke pengene til at købe en Roadster når den kommer ud og så må vi prøve på anden vis. Jeg har nok ikke en jordisk chance ift. Youtube kendisser og andre Tesla godtfolk, men når man har lovet noget, må man give det et forsøg!
Jeg kan og vil naturligvis ikke tvinge nogen til at bruge min referral kode, efter gennemgangen, så jeg kan kun overlade det til god gedigen gentlemansprincipper :)
Når alt det er sagt, er alt som ved det gamle. Jeg bruger stadig gerne flere timer på at hjælpe, gennemgå, tegne og fortælle. Så kom frisk. Jeg bidder ikke.
Send en PM (direkte besked), hvis det har interesse. Så finder vi en dag. Hvis det kan klares over telefonen og du synes det er nok med det, så finder vi også ud af det.
Hvis du ikke er forumbruger endnu, kan du sende en besked til ultraportables(snabel a)gmail(punktum)com.