Loading...
dk

Levering af gratis AP i forbindelse med prisfald | Tesla Forum

Windwards
Windwards May 14

Er der nogen her, som har fået aktiveret den lovede gratis AP, for dem som bestilte sin M3 før prisfaldet?

jramskov
jramskov May 15

Bestilte 11. januar uden EAP (ville bestille det efterfølgende). Fik bilen den 28. marts og i den periode ændrede de EAP til AP & FSD pakkerne samt ændrede priserne. Vi fik AP nogle uger efter vi fik bilen.

Windwards
Windwards May 15
Citat fra jramskov

Bestilte 11. januar uden EAP (ville bestille det efterfølgende). Fik bilen den 28. marts og i den periode ændrede de EAP til AP & FSD pakkerne samt ændrede priserne. Vi fik AP nogle uger efter vi fik bilen.

Jeg fik min bil den 1 april. Jeg har endnu ikke fået AP aktiveret. Kontaktede Tesla fordi jeg ikke kunne tilkøbe FSD fordi den lagde prisen for AP oveni når jeg forsøge at købe den via tesla.com. Her en uge efter er status stadig den samme.

voersaa
voersaa May 15

Fik min bil den 7. marts og AP blev aktiveret tirsdag før påske.

DN
DN May 15
Fik bilen 14.02 og stadigvæk ingen AP. Tvivler også efterhånden på om det kommer til at ske. Har ikke fået svar på de seneste 4 mails jeg har sendt.
jramskov
jramskov May 16

@DN Så ville jeg nok ringe ind til deres support og høre til det. Har du fået andre opdateringer?

mbk
mbk May 16

@DN

Fik 25/2 og har heller ikke fået aktiveret AP, tror ikke det sker af sig selv. Jeg har en mail på at jeg skulle få det, så håber da ikke de prøver at rende fra den.

H
H May 17
Også fået i februar og har intet hørt udover en bekræftelse
tvegaard
tvegaard May 18
Jeg fik også bilen 1. april og har heller ikke fået AP endnu. Meget mærkeligt at betale for noget og så to måneder efter ikke have fået det...

Jeg har fået en softwareopdatering, men den gav ikke AP.