Loading...
dk

Næste sending nye biler? | Tesla Forum

Boomle
Boomle Sep 12 '19

Jeg bestilte desværre først her 4/9, så den kommer nok først i november :/. Jeg har intet hørt endnu, men det havde jeg nu heller ikke regnet med.

HJJ
HJJ Sep 12 '19
Husk at jo senere den kommer jo længere holder den.
hatoff
hatoff Sep 13 '19

Så fik jeg mail om levering. Desværre den sidste dag fra deres estimat.

Dato og Tidspunkt

30. september 2019 10:00

 

Er der nogen der har fået bilen tidligere end udmeldte leveringstidspunkt fra Tesla?

Forummets indlæg er redigeret af hatoff Sep 14 '19
Pugie
Pugie Sep 14 '19
Citat fra hatoff

Så fik jeg mail om levering. Desværre den sidste dag fra deres estimat.

Dato og Tidspunkt

30. september 2019 10:00

Hvornår har du bestilt? - går selv og venter spændt, - bestilt den 23. august :)

hatoff
hatoff Sep 14 '19
Citat fra Pugie
Citat fra hatoff

Så fik jeg mail om levering. Desværre den sidste dag fra deres estimat.

Dato og Tidspunkt

30. september 2019 10:00

Hvornår har du bestilt? - går selv og venter spændt, - bestilt den 23. august :)

 

Bestilte den 26/7 :(

Der er snak om der smides 2 års gratis supercharging på nye ordrer. Mon os der ikke har modtaget endnu også får det....nok ikke :( 

https://electrek.co/2019/09/13/tesla-discounts-free-supercharging-end-of-the-quarter-push/?fbclid=IwAR0yoG-AqUqdQ9w3psAJjofj0AB4eU-ZmTtREY_jHkQphp76mVYoCjgXQx0

https://www.cnet.com/roadshow/news/tesla-model-3-free-supercharging-incentives/?fbclid=IwAR3vwyzndd1BJfEtAHCUDBzMMKPyM_rBQYG5EpMkAVr5UROtX5Tf9wScI1Q

Forummets indlæg er redigeret af hatoff Sep 14 '19
Metguy2000
Metguy2000 Sep 14 '19
@hatoff. Så fik jeg besked om levering 28/9. Lidt pudsigt, når jeg bestilte samme bil 3 uger efter dig. Måske fordi jeg er Tesla ejer i forvejen?
Morse
Morse Sep 14 '19
Jeg har lige fået leveringsdato (mail) den 24.september, jeg bestilte den 11. august. Så jeg er en glad mand
AgentP
AgentP Sep 15 '19
Citat fra hatoff

Bestilte den 26/7 :(

Der er snak om der smides 2 års gratis supercharging på nye ordrer. Mon os der ikke har modtaget endnu også får det....nok ikke :( 

Det står ikke i artiklen, men det kan være, at det gælder lager-modeller. 

Vi bestilte i udgangen af Q2. Dengang snakkede ham fra Århus om, at Tesla er meget ivrig for at nå deres kvartals-tal. Han ville gerne sælge en inventory model, men det skulle være inden udgangen af kvartalet. Jeg har også læst om rabat på inventory-modeller de sidste dage af kvartalet.

Jeg henter min på tirsdag, så jeg kan da lige spørge. :-) (Bestilt 17/7)

Forummets indlæg er redigeret af AgentP Sep 15 '19
hatoff
hatoff Sep 16 '19

Lige fået svar fra Sarah
Jeg kunne få 6mdr fri supercharge + gratis lak ved skift til sølvlak eller 6mdr fri SC ved skift til en hvid lak med sort interiør.
Så kun rabat ved at skifte til noget de har på lager og ingen 2års fri SC. Forsøgte også med rabat på vinterdæk -> uden held

Jeg takkede nej tak og beholder min hvid/hvid performance, som hun fremskyndede levering fra 30/9 til 27/9.
Hun bekræftigede også at min nye faktura kommer til at afspejle de nye priser på hjemmesiden, som er ca 3000 kr mindre end min gamle faktura.

men meget venlig betjening fra Sarah :) 


 

 

 

Ice2EV
Ice2EV Sep 16 '19

Sølv ligefrem..... Det findes der vist kun en anden med i DK.

 

hatoff
hatoff Sep 16 '19

må huske forkert så - grå metal
:)

Ice2EV
Ice2EV Sep 16 '19

Sarah sagde nok midnight silver

Boomle
Boomle Sep 17 '19

Jeg har netop modtaget mail/sms om levering d. 30/9. Jeg har hverken modtaget endelig faktura, stel nr. eller noget som helst andet.

Er det normalt, eller er det blot fordi de har virkelig travlt her op til kvartalsafslutningen?

Elkjaer
Elkjaer Sep 17 '19


 

Citat fra Boomle

Jeg har netop modtaget mail/sms om levering d. 30/9. Jeg har hverken modtaget endelig faktura, stel nr. eller noget som helst andet.

Er det normalt, eller er det blot fordi de har virkelig travlt her op til kvartalsafslutningen?

Ang. VIN se min post fra side 3: http://www.teslaforum.dk/forum/topic/6371?page=3#post-96654

 

De har haft problemer med IT til fakturaer. Jeg har leveringsdato 25/9, men endnu ikke modtaget faktura. Forventer at den kommer inden for de næste par dage.

Forummets indlæg er redigeret af Elkjaer Sep 17 '19
Elkjaer
Elkjaer Sep 18 '19

Så fik jeg faktura, og som andre brugere kan jeg se at afgiften er lidt lavere end ved bestillingen.

Til jer der venter på faktura så ser det som sagt ud som om den kommer en uge før levering.

Bemærk at faktura kun kom på mail fra Sarah, den fremgår ikke som klar på min Tesla konto endnu...

 

Opdatering på levering:

Efter at have betalt faktura svarer Sarah tilbage at jeg da også kan hent bilen i morgen i stedet for 25/9!

Hvis i venter spændt, så prøv at høre om de har tid til levering før den aftalte tid.

Forummets indlæg er redigeret af Elkjaer Sep 19 '19
hatoff
hatoff Sep 19 '19
Citat fra Elkjaer

Så fik jeg faktura, og som andre brugere kan jeg se at afgiften er lidt lavere end ved bestillingen.

Til jer der venter på faktura så ser det som sagt ud som om den kommer en uge før levering.

Bemærk at faktura kun kom på mail fra Sarah, den fremgår ikke som klar på min Tesla konto endnu...

 

Opdatering på levering:

Efter at have betalt faktura svarer Sarah tilbage at jeg da også kan hent bilen i morgen i stedet for 25/9!

Hvis i venter spændt, så prøv at høre om de har tid til levering før den aftalte tid.

 

Tak for info

Har lige skrevet til Sarah for at høre om den evt kom lidt tidligere. 1 Minut efter kom der mail fra Tesla om at Faktura meget snart burde være klar: "...

Din faktura ligger klar på din Tesla konto, og du bedes ordne betalingen og fremsende dokumentation herpå email.

 

Hvis din konto siger at den udarbejdes, vil den dukke op løbende de næste par dage...."

 

Browser refresh F5 hvert minut :)

 

Just shut up and take my money.... :)

 

 

Elkjaer
Elkjaer Sep 19 '19

@hatoff: Selvom din teslakonto siger "Vi er ved at udarbejde din faktura..." så kan du være heldig at finde et link til den nede til højre under AppStore ikonerne. 

Jeg har et link der hedder "Final Invoice" dernede.

Min konto melder stadigt "Vi er ved at udarbejde din faktura..." selvom jeg har betalt og fået ny leveringstid. Så tror ikke deres automatiske system virker.

hatoff
hatoff Sep 19 '19

Jeg har desværre kun de 3 originale dokumenter dernede. Må holde øje om den evt dukker op lige pludselig. 

 

Ocean2804
Ocean2804 Sep 19 '19

Har lige fået mail med besked om faktura i dag - og selvom den står som under opdatering på faktura på hjemmesiden, så ligger den under logoerne th som andre har beskrevet - så tak for tippet, det havde jeg ikke set. I øvrigt vil jeg sige stor tak til Jer allesammen. Det er super fedt at købe en bil og glæde sig til at modtage den sammen med Jer andre. At mærke begejstringen, spændingen og forventningen herinde. FEDT! Nu vil jeg hente min første Tesla på onsdag, som jeg har ønsket mig siden jeg så en Tesla første gang!!! Det er en hvid 3'er. Og ja, jeg glæder mig max!!!

Forummets indlæg er redigeret af Ocean2804 Sep 19 '19
hatoff
hatoff Sep 20 '19

Jeg føler lidt det nu er den 25 december og jeg er den eneste der ikke har fået en julegave ... lol.

(stadig ingen endelig faktura tilgængelig)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »