Loading...
dk

Næste sending nye biler? | Tesla Forum

alexkotsc
alexkotsc Nov 29 '19

Snakkede med Tesla idag på 33187667 ift. min reservation.

Min status var at jeg ikke endnu har fået allokeret et stelnummer, som ifølge repræsentanten sker når bilen rammer Belgien hvorefter den så vil blive placeret på en transport til Danmark.

Jeg blev tilbudt eventuelt at matche med en af dem der er på lager i Århus.

Jeg krydser fingre for at bilen er på Grand Neptune, Glovis Sirius eller Dong A Glaucos, ved sidstnævnte har jeg meget svært ved at se hvordan de ville kunne nå at få den transporteret til Århus og klargjort til levering inden 2020.

Waka
Waka Nov 30 '19
Leveringsdato 22/12-29/12-2019. SR+
Hpower
Hpower Nov 30 '19

Leverings dato 9 Dec kl 11 - M3P

alexkotsc
alexkotsc Nov 30 '19
Quote from LarsHoelgaard

Leverings dato 9 Dec kl 11 - M3P

 Hvilken konfiguration, KBH/Århus og hvornår bestilte du? :)

voigt1
voigt1 Nov 30 '19

Levering 16/12 kl. 16 -  Århus (bestilt 21/10) - M3P hvid/hvid

Hpower
Hpower Dec 1 '19
Citat fra voigt1

Levering 16/12 kl. 16 -  Århus (bestilt 21/10) - M3P hvid/hvid

Bestilte 24/9
Lev Århus 
Hvid med sort intr. 

Tror min blev produceret lige da sidste sending blev sendt i okt måned. Kan hvertfald ud fra stel nr se, at den har ventet længe. 

Så ventetiden har været lang i en Alto :)
Jammer
Jammer Dec 1 '19

Bestilte 25-09. Levering 06-12 i KBH. M3 LR, hvid, sort int, m træk..

Fik tildelt VIN for godt 3 uger siden, så hvis man får VIN ved ankomst i Belgien, så er de langsomme om at shippe til DK.

alexkotsc
alexkotsc Dec 1 '19
Quote from Jammer

Bestilte 25-09. Levering 06-12 i KBH. M3 LR, hvid, sort int, m træk..

Fik tildelt VIN for godt 3 uger siden, så hvis man får VIN ved ankomst i Belgien, så er de langsomme om at shippe til DK.

Spørgsmålet er om fx. træk er noget de først monterer ved service-centeret. Jeg kender ikke omfanget af den klargøring de laver når først de er ankommet til DK :) 

Bilen
Bilen Dec 2 '19

Ifølge TV2 er afgiftsforhøjelse fra nytår aflyst med den nye finanslov:
Elbiler til over 400.000 kroner stod til at stige i afgift fra nyt, men det droppes med finansloven. En allerede nedsat kommission skal næste år komme med bud på, hvad der skal ske fra 2021.

JK01
JK01 Dec 3 '19


 

Bestilte standard Range+ med træk d.  2.  oktober med forventet levering ultimo november, primo december. Har mailet med Tesla DK og Holland og fået oplyst, at der ikke er allokeret nogen bil til mig, og at der ikke kommer nogen før  februar /marts 2020. Er lettere chokeret over manglende info om den foreløbige forsinkelse på mere end 3 mdr. uden beklagelse eller forklaring, men blot arrogante henvisninger til leveringsbetingelser.

Bestilte 25-09. Levering 06-12 i KBH. M3 LR, hvid, sort int, m træk..

Fik tildelt VIN for godt 3 uger siden, så hvis man får VIN ved ankomst i Belgien, så er de langsomme om at shippe til DK.

alexkotsc
alexkotsc Dec 7 '19

Så har jeg fundet VIN i source til min M3P, hvid ext sort int, bestilt d. 28/10. Der er håb for en tidlig julegave ;D

voigt1
voigt1 Dec 7 '19
Citat fra alexkotsc

Så har jeg fundet VIN i source til min M3P, hvid ext sort int, bestilt d. 28/10. Der er håb for en tidlig julegave ;D


Utroligt så forskelligt det er - bestilte 21/10 - fandt ret hurtigt VIN - har levering 16/12 - Århus. Hvid/hvid TM3P- glæder mig vildt:-)
Forummets indlæg er redigeret af voigt1 Dec 7 '19
Hpower
Hpower Dec 7 '19
Citat fra voigt1
Citat fra alexkotsc

Så har jeg fundet VIN i source til min M3P, hvid ext sort int, bestilt d. 28/10. Der er håb for en tidlig julegave ;D


Utroligt så forskelligt det er - bestilte 21/10 - fandt ret hurtigt VIN - har levering 16/12 - Århus. Hvid/hvid TM3P- glæder mig vildt:-)
Stod i gaten til forlænget weekend, da Tesla ringede og oplyste, at de kunne levere bilen 4 dage før planlagt. Eiiihhhh... træls besked at få der, nu da man har ventet så længe. 

Så mandag kl 11 går det løs! 
Forummets indlæg er redigeret af Hpower Dec 7 '19
alexkotsc
alexkotsc Dec 7 '19

@voigt - Forstår godt glæden, det er jo lige om lidt! :)

@Hpower - Så gør det ikke noget at tage en fridag ;)

Hpower
Hpower Dec 7 '19
Citat fra alexkotsc

@voigt - Forstår godt glæden, det er jo lige om lidt! :)

@Hpower - Så gør det ikke noget at tage en fridag ;)

Nej men flyveren og fruen var klar til at tage afsted :)
alexkotsc
alexkotsc Dec 9 '19
Quote from Hpower
Citat fra alexkotsc

@voigt - Forstår godt glæden, det er jo lige om lidt! :)

@Hpower - Så gør det ikke noget at tage en fridag ;)

Nej men flyveren og fruen var klar til at tage afsted :)

Har du fået din bil?! :) 

Hpower
Hpower Dec 9 '19
Citat fra alexkotsc
Quote from Hpower
Citat fra alexkotsc

@voigt - Forstår godt glæden, det er jo lige om lidt! :)

@Hpower - Så gør det ikke noget at tage en fridag ;)

Nej men flyveren og fruen var klar til at tage afsted :)

Har du fået din bil?! :) 

Yes, hentede den kl 11 idag. 


alexkotsc
alexkotsc Dec 9 '19

Fedt! Jeg er slet ikke misundelig ;)

CaptainChaos
CaptainChaos Dec 10 '19
Jeg fik min model 3 performance i går (9 dec), det var 8 dage før den planlagte leveringsdato.
alexkotsc
alexkotsc Dec 10 '19
Citat fra CaptainChaos Jeg fik min model 3 performance i går (9 dec), det var 8 dage før den planlagte leveringsdato.

Tidlig julegave ;)

Har du bestilt den med vinterdæk?  

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »