Loading...
dk

Tesla, tør jeg det? | Tesla Forum

Vildgut
Vildgut Dec 21 '19
Perfekt. God jul =) 
voigt1
voigt1 Dec 21 '19
Citat fra Vildgut Perfekt. God jul =) 
Bestilte hvid/hvid M3P 21/10 - leveret i Århus 16/12.  Forløbet er ikke som at købe en anden bil, men dog i vore dage en rimelig leveringstid. Min kontakt Tesla foregik på mail til en specifik medarbejder i Århus afd. - han svarede på mine spørgsmål ret hurtigt, så jeg vidste nogenlunde hvor jeg var i processen. 3-4 dage før levering fik jeg Final Invoice og overførte restbeløbet omgående. Levering var sammen med 7 andre og var en fin oplevelse uden stress. Så alt i alt en positiv oplevelse, der dog ikke ligner andre bilkøb, jeg har foretaget. En underskrift på en mobil (som at modtage en pakke) og bilen var min - ikke en masse papirarbejde - nemt :-)
Micmex
Micmex Dec 21 '19
Citat fra voigt1
Bestilte hvid/hvid M3P 21/10 - leveret i Århus 16/12.  Forløbet er ikke som at købe en anden bil, men dog i vore dage en rimelig leveringstid. Min kontakt Tesla foregik på mail til en specifik medarbejder i Århus afd. - han svarede på mine spørgsmål ret hurtigt, så jeg vidste nogenlunde hvor jeg var i processen. 3-4 dage før levering fik jeg Final Invoice og overførte restbeløbet omgående. Levering var sammen med 7 andre og var en fin oplevelse uden stress. Så alt i alt en positiv oplevelse, der dog ikke ligner andre bilkøb, jeg har foretaget. En underskrift på en mobil (som at modtage en pakke) og bilen var min - ikke en masse papirarbejde - nemt :-)

Voigt1

Det lyder godt at der også er positive oplevelser med Tesla, selvom det ser ud til at svinge rigtig meget fra handel til handel. Hvordan er så din oplevelse af bilen nu du har haft den nogen tid? 

Forummets indlæg er redigeret af Micmex Dec 21 '19
voigt1
voigt1 Dec 21 '19
Citat fra Micmex
Citat fra voigt1

Voigt1

Det lyder godt at der også er positive oplevelser med Tesla, selvom det ser ud til at svinge rigtig meget fra handel til handel. Hvordan er så din oplevelse af bilen nu du har haft den nogen tid? 

Fantastisk bil - har også en ret ny GOLF GTE  + en Mercedes SLK og en Yaris så er godt vant. Men sådan en M3 Performance er i en klasse for sig selv.  Havde lidt problemer med at få Sentry mode (cameraerne) til at virke - men det var vist min skyld, så det virker også fint nu. Har ikke fundet noget jeg bør klage over - eller er jeg måske ikke grundig nok :-) FANTASTISK køreglæde i sådan en bil. Nemt når man har Clever ladeboks hjemme, så der er altid en fuldt opladet bil om morgenen. Jeg anbefaler - men kan jo ikke garantere for andre handeler.
Sider: « 1 2 3 4