Loading...
dk

Clever , e-on eller Evse | Tesla Forum

Peak1725
Peak1725 Jan 5 '20
Citat fra webercarbman
 

Se på http://elpris.dk og find det bedste tilbud for din geografiske placering.  Modstrøm er stadig aktive med 6 mdr tilbud  til 170 ører pr. Kwh max 20000 kwh pr år når jeg søger.  Hvorfor vil du skifte til Celver når du har to biler?  Som jeg ser det har EON der bedste produkt med en boks til to biler til ca 940 / mdr.   


 

Tak for svarene. Overvejelser om skift fra EON var kun pga vores gentagne oplevelser af meget ringe kundeservice. Men hvis Clever ikke har et tilsvarende produkt til to biler, kan det selvsagt ikke betale sig.

Jeg har kigget på Modstrøms FastIntro, men kan ikke finde noget max forbrug?

Citat fra RUNE2

Jeg er lige skiftet til modstrøm FastIntro Vest per 1/1, og så vidt jeg kan regne ud, betaler jeg nu kun 81,81 øre/kWh for forbrug over 4000kWh.

Hvor kommer de 4000kWh ind i billedet ifm. FastIntro? Er det en del af vilkårene og hvad går det ud på?

Johannelund
Johannelund Jan 5 '20
CLEVER kontra EON<br />
Har man solceller eller er ens hjemadresse registreret som elopvarmet/jordvarme<br />
får man nedsat refusion af elafgift ved EON, men man betaler så også nedsat elafgift for de kWh der overstiger 4000 kWh, Derimod ved CLEVER får man den fulde refusion af elafgift uanset hvad ens elafgift er hvilket altid vil give en overrefusion af elafgift, hvis man har elvarme
Forummets indlæg er redigeret af Johannelund Jan 5 '20
KimB
KimB Jan 5 '20
Clever giver heller ikke fuld refusion hvis man har solceller, hvis man læser under betingelser på deres hjemmeside...
webercarbmann
webercarbmann Jan 5 '20
Citat fra Peak1725
Citat fra webercarbman
 

Se på http://elpris.dk og find det bedste tilbud for din geografiske placering.  Modstrøm er stadig aktive med 6 mdr tilbud  til 170 ører pr. Kwh max 20000 kwh pr år når jeg søger.  Hvorfor vil du skifte til Celver når du har to biler?  Som jeg ser det har EON der bedste produkt med en boks til to biler til ca 940 / mdr.   


 

Tak for svarene. Overvejelser om skift fra EON var kun pga vores gentagne oplevelser af meget ringe kundeservice. Men hvis Clever ikke har et tilsvarende produkt til to biler, kan det selvsagt ikke betale sig.

Jeg har kigget på Modstrøms FastIntro, men kan ikke finde noget max forbrug?

Citat fra RUNE2

Jeg er lige skiftet til modstrøm FastIntro Vest per 1/1, og så vidt jeg kan regne ud, betaler jeg nu kun 81,81 øre/kWh for forbrug over 4000kWh.

Hvor kommer de 4000kWh ind i billedet ifm. FastIntro? Er det en del af vilkårene og hvad går det ud på?

Når du søger på elpris.dk skal du taste dit årlige forbrug og din adresse ind. Du kan se dine tidligere års forbrug på  eloverblik.dk.   For at få det tilbud jeg nævner, tastede jeg et årligt forbrug på 19500 kwh.  Grænsen er 20000 Kwh.  Bruger du mere end det vil de ikke lege med dig :)  Her sidst på året var jeg nødt at at sutte lidt strøm ude i byen for at være sikker på at holde mig under grænsen. 

De 4000 Kwh tales der om, da du først får rabet for elvarme til dit hus for de Kwh der ligger over 4000 Kwh.  De første 4000 Kwh er altså til fuld pris. 

@KimB   Jeg er ret sikker på at Clever yder refusion (2.00 kr pr Kwh) for alle de Kwh timer du sender gennem deres måler - helt lovligt.  

 

Sider: « 1 2 3 4