Loading...
dk

Indikator for sprinklervæske | Tesla Forum

selsoe
selsoe Jul 27
Jeg oplever at min Model 3 ofte tigger om mere sprinklervæske. Jeg fyldte den op for ca 2-3 uger siden og nu melder den igen om lav stand. Jeg synes ikke jeg sprinkler usædvanligt meget, max 10 gange siden jeg fyldte på vil jeg sige.

Er der andre der oplever dette? Er det bare en lille tank eller er der bare uforholdsmæssigt meget væske i hvert tryk?
bskaarup
bskaarup Jul 27

Tanken er 3,2 liter

Ice2EV
Ice2EV Jul 27

Bemærker vores bruger usædvanlig lidt i forhold til tidligere ICE med konventionelt dysesystem.

CaptainChaos
CaptainChaos Jul 29
Jeg syntes også vores bruger meget lidt. Jeg har fyldt på 2-3 gange på 8 måneder.
MOS
MOS Jul 29

Jeg har aldrig fyldt sprinklervæske på i de 4½ år, jeg har haft min Model S. Mistænker den for at regenerere sprinklervæske, når jeg motorbremser ;-)

Forummets indlæg er redigeret af MOS Jul 29
bskaarup
bskaarup Jul 29
Citat fra MOS Mistænker den for at regenerere sprinklervæske, når jeg motorbremser ;-)

Med det lave forbrug du kan præstere tænker jeg nærmere at insekterne kan nå at undvige inden de rammer dig...  :-)

MOS
MOS Jul 29
Citat fra bskaarup
Citat fra MOS Mistænker den for at regenerere sprinklervæske, når jeg motorbremser ;-)

Med det lave forbrug du kan præstere tænker jeg nærmere at insekterne kan nå at undvige inden de rammer dig...  :-)

Aaah... Der har vi forklaringen! :D 

Rasb1
Rasb1 Igår, 14:33

Det lyder underligt, med det høje forbrug. Som andre skriver her, oplever jeg også et ekstremt lavt forbrug på min 3'er, i forhold til min gamle BMW.
Jeg har kørt i min 3'er siden midten af Marts, nu 12.000km. Jeg har fyldt sprinklervæske på een gang. 

Det tyder på din sensor i sprinklertanken måske er fejljusteret - Hvis den altså kan være det. 

jth
jth Igår, 14:46
Samme her. Har fyldt op to gange på 23000km
Jenskh
Jenskh Igår, 18:09
Jeg havde også et stort forbrug i starten. Det viste sig at være en af slangerne der ikke var sat ordentligt på så den pumpende sprinkler direkte ned på asfalten.
Så tjek under din bil om der kommer en lille sø når du sprinkler