Loading...
dk

blæser starter uden grund | Tesla Forum

Jenskh
Jenskh Sep 25 '20
Citat fra Zenon77

Jeg oplever også at en blæser kører flere timer efter bilen sidst har været brugt, og uden logisk (temperatur) grund.

Det er en måneds tid siden jeg bemærkede det første gang.

Så jeg hører gerne hvis nogen taler med Tesla om det.

Jeg har kontakt med Tesla, de sendte en opdatering ud, men den fejlede. De ville lige vende det med en teknikker og vende tilbage.
Jeg skriver når der er nyt
Hanssing
Hanssing Sep 27 '20
Citat fra Jenskh
Citat fra Zenon77

Jeg oplever også at en blæser kører flere timer efter bilen sidst har været brugt, og uden logisk (temperatur) grund.

Det er en måneds tid siden jeg bemærkede det første gang.

Så jeg hører gerne hvis nogen taler med Tesla om det.

Jeg har kontakt med Tesla, de sendte en opdatering ud, men den fejlede. De ville lige vende det med en teknikker og vende tilbage. Jeg skriver når der er nyt
Ja tak hører gerne om resultatet. Vi ser samme problem med en midrange+ der er helt ny. Den står også og snurrer svagt *altid*, ligemeget om apps opdaterer eller ej.   Vi får se om det også gælder den  M3P jeg henter idag i ringsted :-)   /Hanssing  
 
Jenskh
Jenskh Sep 30 '20
Tesla har tjekket bilens log og siger at når den står og starter blæseren uden grund er det for at udtørre aircon anlægget så der ikke gror diverse organismer i kondensatoren
Hanssing
Hanssing Oct 1 '20

Nu har vi jo fået to M3'er i hustanden.

Den nye M3P falder i søvn og skal vækkes fra app'en (dvs. der kommer en bjælke på app'en hvor der står vækker), det gør MR+ ikke - den er altid tændt.

Her i weekenden kigger vi lige alle settings efter - derefter er det Tesla Service.

Forummets indlæg er redigeret af Hanssing Oct 1 '20
CaptainChaos
CaptainChaos Oct 1 '20
Citat fra Hanssing

Nu har vi jo fået to M3'er i hustanden.

Den nye M3P falder i søvn og skal vækkes fra app'en (dvs. der kommer en bjælke på app'en hvor der står vækker), det gør MR+ ikke - den er altid tændt.

Her i weekenden kigger vi lige alle settings efter - derefter er det Tesla Service.

Det kunne være sentry mode? Jeg har flere gange oplevet at sentry mode indstillingerne bliver ændret ved opdateringer
Sider: « 1 2