Loading...
dk

"Speciel" installation af lader via Clever | Tesla Forum

sfr
sfr Aug 31 '20
Så kom der svar:   "Hej Søren   Tak for din mail.   Ordningen løber til og med år 2021, det vil sige at inden slutningen af 2021, skal ordningen være genforhandlet. Så ordningen vil være aktuel hele år 2021 også.   Jeg håber, at dette besvarer din henvendelse.   God aften.   Med venlig hilsen   Ina
Kundeservice

Mandag-torsdag 8-16 og fredag 8-15.30
    +45 82 30 30 30 kundeservice@clever.dk   Clever     Clever A/S | Støberigade 14, 3. sal | DK-2450 København SV     clever.dk | clever.dk/app | Nyhedsbrev

------------------- Oprindelig meddelelse -------------------
Fra: Søren Frandsen;
Modtaget: Sat Aug 29 2020 09:44:46 GMT+0200 (Centraleuropæisk sommertid)
Til: Clever Kundeservice; Clever Kundeservice; Kundeservice;
Emne: HASTER: Refusion eller ej? sag nr. 60006027
  Hej   Jeg har lige bestilt all-in-one løsningen, men erfarer mig nu, at refusions-ordningen eller refusions-satsen muligvis bliver ændret i det tilfælde hvor man opvarmer sit hus med el-varme (afgiftsnedsættelse). jeg vil også gerne vide om I ændrer praksis for 2021 på dette område. Hvis I ændrer praksis er ordningen ikke attraktiv for mig længere. Så jeg har med andre ord brug for at få bekræftet at der er fuld refusion hele 2021 når man har nedsat el-afgift (opvarmning med el)   Så hvis dette er tilfældet vil jeg gerne annullere ordren hos jer, så dette vil jeg gerne have svar på dette meget hurtigt, som i på mandag d.31/8, da jeg har en Tesla lader, som jeg ellers vil bruge.    vh Søren"
Kiefer
Kiefer Sep 1 '20

Siden jeg kom med på elbilvognen i 2013 er den ordning blevet forlænget årligt, det var nærmest helt ekstraordinært da de forlængede den med 2 år sidst...

Tænker det nok også sker i 2021.

/Martin

Sider: « 1 2