Loading...
dk

Enhanced Autopilot er tilbage | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
selsoe
selsoe Sep 19 '20

Nu er der endnu et niveau af autopilot tilgængelig der er billigere end FSD, men så ikke understøtter Traffic Aware Cruise Control og det forlyder at det heller ikke giver mulighed for gratis opdatering til HW 3. Koster 30k. Kan være et springbræt til FSD da det så skulle gøre FSD billigere (dog ikke hele differencen).

Forummets indlæg er redigeret af selsoe Sep 19 '20
Vildgut
Vildgut Sep 19 '20
Jeg så det godt... Men forstår det ikke rigtigt. Tacc... Er det ikke standard i autopilot?? 
MOS
MOS Sep 19 '20
Skulle lige til at spørge det samme. 
RUNE2
RUNE2 Sep 19 '20
Man bliver helt bekymret for, om de fjerner TACC med næste opdatering...

Hvis vi ser bort fra det, samt "coming soon", der vel bedst kan kaldes fugle på taget, så får man jo alt fra FSD i EAP.
MOS
MOS Sep 19 '20
Man får endda Automatic Lane Change, som ikke engang er med i FSD. Hm...!?
Vildgut
Vildgut Sep 19 '20
Citat fra RUNE2 Man bliver helt bekymret for, om de fjerner TACC med næste opdatering...

Hvis vi ser bort fra det, samt "coming soon", der vel bedst kan kaldes fugle på taget, så får man jo alt fra FSD i EAP.
Jeg tænker ikke de kan fjerne en funktionalitet som var der da vi købte bilen. Så skal vi da ihvertfdald have lidt penge tilbage :D men opgraderingen virker ellers rineligt nice... Nogen herinde som har erfaring med navigate on autopilot og auto lane change, og mener det er pengene værd? 
Forummets indlæg er redigeret af Vildgut Sep 19 '20
RUNE2
RUNE2 Sep 19 '20
Den amerikanske beskrivelse af EAP giver mere mening. Mon ikke det er ca. det samme man kan købe på vores side af atlanten:

https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/eap-enhanced-auto-pilot-for-4k-who%E2%80%99s-in.207082/
jramskov
jramskov Sep 20 '20

Det er vel primært “ding-ding” lydene fra når AP slår fra ved vognbaneskift man reelt køber her i DK/Europa? 
Vi har HW2, pakken havde været noget mere interessant hvis den inkluderede opgradering til HW3.

Sally_Musk
Sally_Musk Sep 20 '20

Det ligner nærmest en fejl:

TACC har en M3 med HW3 uden FSD allerede som standard. Og auto lane change præsenteres som om det ikke er en del af FSD (idet andre features som f.eks. Summon er nævnt under begge opgraderinger). Og samtidig kan man læse i andre kommentartråde at en M3 uden FSD nu stopper for rødt?!

JanKN
JanKN Sep 21 '20

Som jeg ser det, er det pt. præcis det samme man får med EAP i danmark, som man får med FSD? 

De ting man ikke får, er stop ved lyssignal og fremtidige ting, som automatisk kørsel i byen. 

Det er skrevet ret mærkeligt, det er jeg enig i. Men tror ikke de pludselig fjerne TACC fra standard AP - det giver jo ingen mening. Tilbuddet gælder kun indtil 30 september, så det er bare et forsøg på revenue boost. Men ja, af nuværende funktioner, er det et noget bedre tilbud end FSD i danmark i hvert fald. Jeg kører rigtig meget på motorvej, så jeg overvejer en smule. Selvom 29k også er en sjat... 

Vildgut
Vildgut Sep 22 '20
Er der nogen der har tilkøb det her og synes NoA og Auto lane change er pengene værd? Og mistede man så TACC ved opgraderingen(vil ikke give mening) :D
hatoff
hatoff Sep 22 '20
Citat fra selsoe

Nu er der endnu et niveau af autopilot tilgængelig der er billigere end FSD, men så ikke understøtter Traffic Aware Cruise Control og det forlyder at det heller ikke giver mulighed for gratis opdatering til HW 3. Koster 30k. Kan være et springbræt til FSD da det så skulle gøre FSD billigere (dog ikke hele differencen).

Sådan står det i min app

Ice2EV
Ice2EV Sep 22 '20

Boosting sale at end of third quarter.

Tempted.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Sep 22 '20
PeterDahl
PeterDahl Feb 5
Og så er den tilbage igen, i hvert fald i min app. 29200....
Har ikke umiddelbart tanker om at springe på, men hvis man ønsker sig en go luns af FSD til en billigere penge kunne det nok være interessant.
jramskov
jramskov Feb 6

Hvis det nu gav opgradering til HW3 kunne det være interessant.

JanKN
JanKN Feb 23

Er der nogle der ved, om det også "forsvinder" igen ved udgangen af kvartalet denne gang, eller om det som udgangspunkt er der for at blive?