Loading...
dk

Service Hamburg | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Sep 29 '15

Hvad er prisen i øvrigt for service i Hamburg hvis nu DK lukker på lang sigt?

Lau
Lau Sep 29 '15

Jeg snakkede med servicechefen i Aarhus og han sagde at de ikke kommer til at lukke i Danmark. Der er allerede nok biler på de danske landeveje til at holde dem kørende med almen service.

BlackPanther
BlackPanther Sep 29 '15

I tyskland koster en serviceaftale med 4 services 2.200€.
Så et gæt er ca. 5000-5500 kr. for et.....

Werge
Werge Sep 29 '15

Læser man lidt på griffel's link, så kan man se at man skal anmelde sin lånebil på www.skat.dk/motor-udland inden man køre.

SKAT skal underrettes om ibrugtagningen på færdselslovens område, inden ibrugtagningen sker, med angivelsen af dagen for ibrugtagningen på internetadressen www.skat.dk/motor-udland. SKAT udsteder en elektronisk kvittering for anmeldelsen, Kvitteringen fra SKAT og lånekontrakten fra autoværkstedet skal medbringes under kørslen og efter anmodning vises til politiet eller SKAT. Lånekontrakten skal angive, at køretøjet er et værkstedskøretøj, der stilles til rådighed ved reparation af et dansk indregistreret køretøj, herunder registreringsnummeret på det danske køretøj.

Kørsel med et registreret udenlandsk værkstedkøretøj må ikke overstige 30 dage indenfor en periode på 12 måneder pr. dansk indregistreret køretøj.

MicRol
MicRol Dec 15 '15

Må man tegne 4-årig service aftale I andre lande end der den er indregistret?

Jeg har set at den same Tesla aftale er billigere I Norge end I Danmark.

JSH
JSH Dec 8 '17

@Kaptainen Hamburg Airport har eCar ladepladser, har booket en i januar, inden jeg flyver ud derfra så  den burde være opladet når jeg kommer hjem, er en 11Kw lader (50-60 Km/t)

Sider: « 1 2