Selvfølgelig måtte det jo ske. Har haft luft i mere end 20 år i et utal af biler og aldrig haft nogle problemer og har derfor argumenteret i mod folks holdninger om luft giver problemer ... men nu har jeg så problemet.
Den taber luft ved venstre baghjul. I løbet af natten så falder venstre bagende længere og længere ned. I første omgang lagde jeg primært mærke til det fordi kompressoren kørte og den lige løftede sig når jeg kom ud til den om morgnen. Nu virker det som om at lufttabet er accelereret lidt, så nu hæver den både bagende og front når den startes efter at have stået natten over. Det er ikke specielt visuelt ude fra. Man skal vide det og kigge efter det, men så kan man også se det.
Spørgsmålet er så nu, hvor er den utæt? Jeg har ikke forsøgt nogle undersøgelser endnu, så har ikke lyttet eller noget andet. Tror heller ikke det kan høres, da det alligevel tager små 10 timer eller mere for den at synke.
Er der nogle som har nogle ideer til hvor fejlsøgningen skal begyndes? Og hvordan? Gider i første omgang ikke at køre på værksted.