er der nogle nyheder fra Lyngby SuC.... ;-)
Jeg var forbi i går (tirsdag 24/1) og der var sket meget lidt siden nytår. Det er boret 10 huller til ledninger til stalls. Intet nyt på overfladen, hvor transformerne skal stå.er der nogle nyheder fra Lyngby SuC.... ;-)
Fra pålidelig kilde: der er pt. møder med kommunen vedr. placeringen af de 4 stk. transformer stationers placering. Når dette er afklaret vil der begynde at ske noget i Lyngby Storcenter.
Ja, billedet jeg lagde ind af de 3 stk. transformere på forsiden til disse sider er desværre det samme som vises herover….problemet er bare at her har stået siden leveringen midt december og er ikke flyttet en meter. Som jeg skrev tidligere skal kommunen godkende udendørs placeringen først.
Niiice, er der 3 eller 4 ladere pr. transformator såå 9-12 ladere vi skal regne med ??
12 ville være et godt sted at starte, men der bliver nok hurtigt rift om dem ligesom i Hvalsø hvor der også hurtigt er blevet ret godt besøgt.... selv i Køge er der ved at komme lidt ventetider på i peak hours ;-)
Så er der nye supercharger placeringer på kortet og der er bare mange denne gang!
https:///...filters=supercharger
Nye placeringer:
Jylland: Ribe, Billund, Ebeltoft, Viborg, Søndervig, Blokhus
Fyn: -
Sjælland: Rødovre, Hillerød
Siden er stadig ved at blive opdateret så der kan komme flere placeringer i løbet af dagen.
Ser ud som om at alt nord for København, med Lyngby som undtagelse, er blevet udskudt mindst 1 kvartal igen igen. Hørsholm bliver det nye Korskro fatamorgana :-)
Fedt med en i Søndervig
Ja, fedt med en masse nye SuC'ere. Specielt i yderområderne som Søndervig og Ebeltoft. Som altid vil jeg dog se byggeriet i gang før jeg tror på det :)
De kommer godt nok til at ligge tæt på E45 : Tinglev, Rødekro, Bramdrup, Kolding, Vejle syd, Hedensted, Horsens.....
Hvis tætheden skulle fortsætte nordpå skulle der være en ved Aarhus også. Den ved service centret tæller ikke rigtig.
De kommer godt nok til at ligge tæt på E45 : Tinglev, Rødekro, Bramdrup, Kolding, Vejle syd, Hedensted, Horsens.....
De har måske erfaring med at der er uforholdsmæssigt mange som løber tom for strøm i det område, modsat stort set alle andre steder i Danmark?
Synes alligevel det var bedre med udbygning i yderkanter.
Kiplev, Rødekro, Kolding, Fredericia, Middelfart, Hedensted.
De ligge jo som perler på en snor.
Kiplev sparker iøvrigt røv. 259 kW.
Hvorimod jeg oplevede Hedensted gik i knæ da makkerlader blev tilsluttet. fik 140 kW, så kom der en og jokkede stikket i modparten, og så faldt den til 70kW..... Mente umiddelbart at det plejer at være ham der kommer først der får mest, for så at skifte, når 1'erens ladning falder. Whatever det gav lige 10 minutter længere ventetid. Det dør man ikke af 2 gange om året. Han holdt ikke længe, måske 7-8 minutter, da han trak stikket ud, steg den igen til 140.
de nye V3 ladere fordeler på en anden måde.
der er en lader for hver 4 standere, som deles om 1 MW.
det er muligt at de brugte mindre ladere, i de første V3.
hvis der var 2 biler der slugte 250kW og laderen kun var på 700kW, så passer det.
Hehe. Hvis du kommer som nummer to, så hold altid ved en S med Nosecone. De lader så langsomt du ikke vil mærke de deler. Lidt overdrevet. I know.