Det forlyder at Frederikshavn SUC er klar om ca. 2 uger
Kommer de der ved tankstationen, når E45 slutter?
Dejligt og praktisk, tak for info :)Superchargerne kommer til at stå på øverste etage i parkeringskælderen i 'Rød zone 1' - lige under torvet med granitglobussen oppe i centeret.Hvor præcis kommer de til at stå?Kan se på Fjæsen de nu er gået i gang med at sætte standere op @ Lyngby Storcenter.
Ligesom på fisketorvet København.
Tilmeld dig i appen og få 4 timers gratis parkering og 4 timers gratis 22 kw ladning.
Med 16,5 kw ladehastighed (nyere model S og X) giver det alligevel 400 km. på tælleren.
Jeg bor i Lyngby under 1000 meter fra lader, men kommer nok aldrig til at bruge dem.
Det er billigere at lade derhjemme :-)
En af de eneste ulemper ved eldrift er, at kommer du hjem med 30 km tilbage på pakken, kort tid inden ungerne skal til sport eller noget andet, så kan man ikke rigtigt nå at lade noget der batter på pakken.
Men så er det rart med en DC lader i baghaven.
Men så er det rart med en DC lader i baghaven.
Det er rart til de uforudsete situationer. Vi var i sommerhuset på vestkysten for et par år siden, men efter chargegate var begyndt, og havde planlagt opladning næste dag, når vi alligevel var inde og handle i Hvide Sande. Midt om natten ringer vores søn fra hospitalet og siger at han lige er ankommet med lillesøster og de mener hun har blindtarmsbetændelse. Vi havde lige nok til at komme til Korskro og bruge en 50 kW lader som gav os nok til at kunne komme til Middelfart og så Køge og så hospitalet.
Der bandede jeg pænt meget over at vi ikke havde taget en af benzin bilerne ...
Det er altid i sådanne situationer, hvor der sker noget uforudset. Træls, håber lillesøster kom sig.
Nøøj hvor bliver det Nice med noget tesla ladning nord for københavn ;-)
og Ja det bliver nok dyrere på grund af placeringen når fruen/datter kører en tur til Lyngby for at lade ;-)
Nøøj hvor bliver det Nice med noget tesla ladning nord for københavn ;-)
og Ja det bliver nok dyrere på grund af placeringen når fruen/datter kører en tur til Lyngby for at lade ;-)
Hvorfor egentlig? Bor du langt fra Lyngby. Eller har ikke hjemmelader?
Hvorfor egentlig? Bor du langt fra Lyngby. Eller har ikke hjemmelader?
Det er nok ikke så meget selve køreturen eller prisen på strømmen som det er udgifterne til øvrige indkøb i storcentret ;)
Det er altid i sådanne situationer, hvor der sker noget uforudset. Træls, håber lillesøster kom sig.
Ja ja, det var mere storebror der havde planlagt den store bytur med drengene som mente at han var gået glip af den største aften i hans laaaange liv. :-)
Hey,
nej, jeg bor faktiks tæt på lyngby (Østerbro), og kæmper stadig med kommunen på 2. år for at få lov til at sætte en lader op på gaden da alle offentlige ladere SKAL i udbud er alle ladere (næsten) Clever som jeg desværre ikke kan forene mig eller mit kørselsbehov med.
så mine tesla alternativer er køge eller hvalsø og i begge tilfælde kommer jeg hjem til Østerbro med 50% SOC og har MEGET begrænsede muligheder for at ramme en superlader igen hvis vi har kørt småture i byen.....
Lyngby tilgængæld ligger altid på vejen hjem ad O3 inden jeg drejer sydpå for at køre de sidste 10km ind mod Østerbro, eller hvis jeg kommer afsted med Lav SOC, skal jeg kun køre 10km før jeg har en lader, så i mit tilfælde ligger den SUPER ;-)
njaa nu lader min gamle Model S fra 15 ikke særligt hurtigt uanset hvor mange kWh der er i ladekablet, men den lader ekstremt langsomt over 50%soc, og så skal jeg regne med at den taber ca. 1% om dagen så hvis der skal være lidt til småture så ligger Lyngby langt bedre for mig og mit kørselsmønster.