Loading...
dk

Nye Supercharger placeringer | Tesla Forum

Arpe
Arpe Apr 20 '23

Tak for info, kunne Tesla også finde på at sætte superchargere op ved afkørslen Svenstrup Syd? 

Ice2EV
Ice2EV Apr 20 '23

Det ved jeg ikke, men plejer de ikke have ladere i forbindelse med service centre. Og de er ude med kikkerten efter lokation, enten nybyg eller overtage eksisterende værksted, siger rygtet.

MOS
MOS Apr 20 '23
Citat fra Ice2EV 

PS om 29! år når politikerne har taget sig sammen (...)

Om 29 fakultet år? Altså 8.841.761.993.739.701.954.543.616.000.000 år? Det er et hidtil uset arbejdstempo for en politiker :-D

Ice2EV
Ice2EV Apr 20 '23

@MOS det var nok nærmere ment som udråbstegn. Nu har de fablet om den 3. Limfjordsforbindelse i 50 år. Linieføringen har været offentlig kendt ligeså længe. 

Dont get me started på den saga, emoji med damp ud af ørene.

Ice2EV
Ice2EV May 1 '23

I lørdags så det sådan ud i Skalborg. Ser ud til 16 stals. om alle bliver monteret straks vides ikke.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV May 1 '23
SuneH
SuneH May 4 '23

Er det muligt at lade på Bredskiftevej i Århus? Skal til Århus på lørdag nemlig.

Arpe
Arpe May 4 '23

Ja, de er tilgængelige for Tesla, men der er ofte kø til superchargerne i Århus. Så jeg ville også holde øje med den nord for Vejle hvis du kommer østfra. 

SuneH
SuneH May 4 '23

Tak Arpe. Ja, jeg lander nok i Hedensted på vejen. Det er bare for at have fuldt overblik over mine muligheder :-)

Nikola
Nikola May 4 '23
Citat fra Ice2EV

Det ved jeg ikke, men plejer de ikke have ladere i forbindelse med service centre. Og de er ude med kikkerten efter lokation, enten nybyg eller overtage eksisterende værksted, siger rygtet.

Det er ikke kun rygter: https://www.tesla.com/da_DK/careers/search/job/service-advisor-aalborg-181861  

I øvrigt hørte jeg noget omkring ny/justeret lokalplan eller lign. for området ved Shoppen ved City Syd? Noget med et grønt/åbent område omkring Shoppen, som man ville åbne op for udstykning, til større "pladskrævende" virksomheder. Det kunne godt være automobiler...   
Billedet at SuC placering er, så vidt jeg kan se, på (bag)siden af Shoppen?

Forummets indlæg er redigeret af Nikola May 4 '23
Ice2EV
Ice2EV May 4 '23

@Nikola

Det er korrekt det er bag shoppen. Og der ligger en stor P-plads som aldrig bliver brugt på det 4. hjørne i krydset og bag den er der et græsområde på, jeg gætter 7-10.000 kvm.

Ice2EV
Ice2EV May 6 '23

Der sker noget i AAL

Asfalten er ikke lukket endnu, men der er kommet Trafo'er og alle standerne.

jramskov
jramskov May 8 '23

Der bliver også bygget i/ved Maribo kan jeg se i indlæg på Fjæsen.

amorup
amorup May 8 '23
Maribo (nu med korrekt link) :
Forummets indlæg er redigeret af amorup May 8 '23
webercarbmann
webercarbmann May 8 '23

Maribo - er det ved det nye center lige overfor rastepladsen Lysemose?

amorup
amorup May 8 '23
Linket til Maribo ovenfor var forkert - her er et, der virker:

Placeringen er ved McDonalds på Europavej - rigtig god placering i forhold til motorvejen.

Se evt. på kortet her, hvor nye SuperChargers bliver placeret, når der er fotobevis for Tesla-udstyr på lokationen:

Forummets indlæg er redigeret af amorup May 8 '23
Ice2EV
Ice2EV May 10 '23

Igår holdt der 4 Intego elektriker biler og monterede kabler i trafoerne i Skalborg.

Jens_N_B
Jens_N_B May 10 '23

Nu er Nykøbing Mors Supercharger åbnet. 8 x 250 kW Ligger lige overfor McDonalds

jramskov
jramskov May 10 '23

Taget fra fjæsen: Der er ved at blive installeret en Tesla SuC "ved sydsiden af City 2, Tåstrup".

Gyzz
Gyzz May 10 '23

NIIIIICE, den har også været længe undervejs, troede dog de ville lægge dem på nordsiden hvor der har været en større ombygning i gang 

Forummets indlæg er redigeret af Gyzz May 10 '23
Bilen
Bilen May 10 '23

Bliver 28 standere I Tåstrup, så det bliver da vist Teslas hidtil største i DK.

Sider: «« « ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... » »»