Var på Slagelse i går men fik ikke taget billede.
Alle ladere er der nu og jeg tror det drejer sig om dage før de fjerner minestrimmel omkring dem.
Formoder det så er 250kw ?
det tror jeg også at det er.
der står 4 invertertårne, af den nye model, neden for skråningen, bag de gl. standere.
Skalborg var fortsat med markerings tape igår eftermiddags.
Synes det er længe den står klar uden at blive igangsat. Det må være netselskabet der mangler at levere spænding.
Igår eftermiddags var der så kommet sådan en stofpose over 2 af standerne i Skalborg, med teksten TESLA COMING SOON.
kun set større i Norge hvor der var 42 standere...
Men snart kommer:
Tesla has started to build a new 100-stall Supercharger station in Barstow, California, in the Mojave Desert between Los Angeles and Las Vegas
Men den fart, der bliver udbygget her i DK, så vil vi snart slå den rekord også :D
Der sker altså ting & sager for tiden!
For 10 dage siden flyttede de byggehegnet i Skalborg og alt så klar ud, bortset fra rødhvide markeringsbånd omkring standerne.
Det ser ikke anderledes ud idag kl 10.
@amorup: Som altid skal SuC info på Teslas hjemmeside tages med et vognlæs salt, ikke kun datoerne men også lokationerne. Der er nærmest utallige eksempler på at datoer bliver flyttet og/eller den fysiske lokation ændret.
Nogle gange går det måske også hurtigere - Aalborg står f.eks. til Q3 2023, forhåbentligt åbner den før da.
Det véd jeg godt - det er åbenlyst at 'Planlagt' betyder 'I dette område kunne vi godt tænke os at åbne en SuperCharger, hvis vi kan finde en god lokation'.@amorup: Som altid skal SuC info på Teslas hjemmeside tages med et vognlæs salt, ikke kun datoerne men også lokationerne. Der er nærmest utallige eksempler på at datoer bliver flyttet og/eller den fysiske lokation ændret.
Nogle gange går det måske også hurtigere - Aalborg står f.eks. til Q3 2023, forhåbentligt åbner den før da.
Jeg bemærker der er noget prøv en elbil under opsejling i Aalborg Storcenter. Der stod en Xpeng, Megane, Y og et eller andet på centertorvet, klar til tested en af de nærmeste dage.
Mon ikke de åbner SuC til samme lejlighed.