Men den fart, der bliver udbygget her i DK, så vil vi snart slå den rekord også :D
Der sker altså ting & sager for tiden!
Men den fart, der bliver udbygget her i DK, så vil vi snart slå den rekord også :D
Der sker altså ting & sager for tiden!
For 10 dage siden flyttede de byggehegnet i Skalborg og alt så klar ud, bortset fra rødhvide markeringsbånd omkring standerne.
Det ser ikke anderledes ud idag kl 10.
@amorup: Som altid skal SuC info på Teslas hjemmeside tages med et vognlæs salt, ikke kun datoerne men også lokationerne. Der er nærmest utallige eksempler på at datoer bliver flyttet og/eller den fysiske lokation ændret.
Nogle gange går det måske også hurtigere - Aalborg står f.eks. til Q3 2023, forhåbentligt åbner den før da.
Det véd jeg godt - det er åbenlyst at 'Planlagt' betyder 'I dette område kunne vi godt tænke os at åbne en SuperCharger, hvis vi kan finde en god lokation'.@amorup: Som altid skal SuC info på Teslas hjemmeside tages med et vognlæs salt, ikke kun datoerne men også lokationerne. Der er nærmest utallige eksempler på at datoer bliver flyttet og/eller den fysiske lokation ændret.
Nogle gange går det måske også hurtigere - Aalborg står f.eks. til Q3 2023, forhåbentligt åbner den før da.
Jeg bemærker der er noget prøv en elbil under opsejling i Aalborg Storcenter. Der stod en Xpeng, Megane, Y og et eller andet på centertorvet, klar til tested en af de nærmeste dage.
Mon ikke de åbner SuC til samme lejlighed.
Så kom der strøm til udvidelsen i Hjørring, Appen siger der er 27 ladestandere aktive. 12 stk 150 kW og 15 stk 250 kW mon ikke det betyder de har problemer med 1 af de nye ladestandere så vi snart har 28 stk samlet.
Hjørring er dermed også Danmarks største supercharger lokation de næste par måneder.
Edit: Jeg kan tælle 16 V3 ladestandere på mine billeder fra påsken.
Der holdt en Y på prøveplader på Skalborg idag, ikke tilsluttet og fortsat med rød/hvide bånd omkring stikket.
Der blev tilsyneladende ikke sat ild til Skalborg laderen til elbils tour idag.
Har lige hørt i øresneglen, at der er ansat forretningsbestyrer til at drive det kommende nybyggede Tesla Service center ved siden af MCD/BK ved Svenstrup Syd afkørsel. Der skal altså bygges sprit nyt.
Haverslev. Der sker ikke så meget. Fundamenterne står stadig på jorden, men man har begyndt planering af marken bag Sunset.