Loading...
dk

Nye Supercharger placeringer | Tesla Forum

HJJ
HJJ Jul 1 '23
Jeg tæller mindst 28, så måske 30?
Arpe
Arpe Jul 4 '23

Her er lidt billeder fra udvidelsen i Kolding fra i går aftes. 

hstaus
hstaus Jul 5 '23

Det rykker nu i Lyngby Storcenter, både oppe og nede.

Arpe
Arpe Jul 6 '23

Så er der opdatering på lynladestandere i Danmark. Jeg fik godt nok talt forkert for Tesla de har 351 stk opsat. (Tæller pt. Hjørring som 27 fordi de har problemer med en af de nye V3'ere). Det går virkelig hurtigt i år med at opsætte lynladere, 29% stigning på bare 3 måneder. 

jramskov
jramskov Jul 6 '23

Mon ikke Tesla snart rammer 400 ladestandere i DK?

Ice2EV
Ice2EV Jul 6 '23

Det kan ikke vare længe.

Skalborg(AAL) står fortsat ikke igangsat med 16, nu er det snart 2 måneder siden den synligt stod klar. Der må mangle enten en dims eller Netselskabets tilslutning.

Tåstrup med 28/30 ikke igangsat

Lyngby

Kolding med udvidelse.

Var der noget med en Århus C der også skulle komme?

Edit

Glemte da helt Haverslev udvidelsen også.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Jul 6 '23
jramskov
jramskov Jul 6 '23

Aarhus C har været på kortet i længe, har ikke hørt noget nyt?

Arpe
Arpe Jul 12 '23

Så kan man igen stemme på nye Tesla superchargers i hele verdenen. Der er mange i Danmark denne gang!

https://www.tesla.com/supercharger-voting

Ice2EV
Ice2EV Jul 12 '23

Tesla har prøvekørsler ved Aalborg Storcenter idag, de har slået telt op ved den kommende SuC.

Ifølge medarbejderne, håber de at den er i drift inden for 14 dage. Der er åbenbart ventetid, og på ordlyden fra medarbejderne, lød det til at være N1 der var stopklodsen. Uden det var det de sagde.

jramskov
jramskov Jul 12 '23
Lettere off topic: Var forbi Slagelse SuC lidt over middag i dag - det er da lige før den allerede bør udvides igen. Der var ikke kø, men der var godt nok tæt på fuld hus mens vi var der. 
Trannel
Trannel Jul 13 '23
Godt nyt omkring Lyngby!
Jeg talte med et par Tesla montører og de fortalte, at vi ville kunne lade om et par timer senest i morgen.
Da betalingsløsningen endnu ikke var på plads, ville man kunne lade gratis et stykke tid.
Fortæl det endelig ikke videre for at undgå panik.
Udover de 8 ladepladser langs bagvæggen hvor man skal bakke ind, er der nu installeret 4 “lange” ladepladser til biler med trailer. Altså ialt 12 stalls under Lyngby Storcenter.
De talte norsk så jeg håber ikke at jeg har misforstået noget.
Arpe
Arpe Jul 13 '23

Taastrup City 2 - 28 V3 ladestandere er nu åbnet :-D 

Bilen
Bilen Jul 13 '23

Det er korrekt at Taastrup er åbnet og der kan lades. Der er dog kun ca halvdelen der er tilgængelige, Den anden halvdel er stadig bag hegn men åbner nok helt de næste dage. 

Arpe
Arpe Jul 13 '23

Så er der melding på Facebook at Lyngby er åbnet, endnu ikke kommet frem i Tesla appen. 

Werge
Werge Jul 13 '23
Lyngby:
Jeg kan bekræfte at 8 af de 12 standere er aktive her til aften.
Kan ikke sætte billeder ind fra mobil, så de kommer når jeg er færdig med at lade og er kommet hjem til computeren.
Werge
Werge Jul 14 '23

Lyngby

Arpe
Arpe Jul 14 '23

Fine billeder :-) 

Ser ikke ud til der rigtig er nogen som får ladet i Taastrup... selvom der kun var 1 fri i Køge så var 26/28 fri i Taastrup tidligere i dag... håber da ikke det bliver ved sådan. 

Noogi
Noogi Jul 14 '23
Må være fordi du kun har tjekket via app og ikke i virkeligheden. Taastrup var lukket ned i dag da jeg var forbi. App'en viste at der var 4 der ladede, men jeg var den eneste derude. Kunne foretage handshake men ikke modtage strøm fra en af de standere udenfor hegnet. En af arbejdsfolkene derude bekræftede at der var et midlertidigt problem.
Forummets indlæg er redigeret af Noogi Jul 14 '23
fmm1000
fmm1000 Jul 22 '23

Haverslev.

For en måned siden var de begyndt at planere jorden. Nu stikker der ledninger op af jorden, men der er stadig ikke asfalteret.

Jens_N_B
Jens_N_B Jul 30 '23

Dejligt at se Tesla udvider Supercharger netværket hurtigt, jeg var selv forbi Lyngby og den fungerer fint. Der er god skiltning i parkeringshuset, så den er nem at finde. Jeg mener dog stadigvæk at SUC burde ligger langs motorvejene, der gør de mere gavn. Nu håber jeg at Tesla træder på bremsen mht. opsætning af flere SUC V3. Tesla SUC har fået mange 'ikke-Tesla' kunder i butikken, så de bør hurtigst muligt sadle om til V4, med længere kabler som passer bedre til andre ladeport placeringer, så 'Ikke-Tesla' kan lade, uden at blokere for flere stalls

Forummets indlæg er redigeret af Jens_N_B Jul 30 '23
Sider: «« « ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »