Loading...
dk

Ny (billig!) lade-app | Tesla Forum

selsoe
selsoe Feb 16 '21
Hentede den nye lade-app der hedder Monta. Skulle lige kigge en ekstra da der stod priser på 1kr/kWh på offentlige ladere. Jeg ved ikke om det er et introtilbud eller en fejl, men det er jo bare at benytte sig af det.

Det skal dog siges at jeg ikke selv har prøvet endnu, men det kunne være spændende at høre om prisen holder.
jramskov
jramskov Feb 16 '21

Så vidt jeg har forstået det, er deres plan også at tilbyde opladning på private hjemmeladere. De 1kr/kWh lyder som intro tilbud - har set flere der har nævnt appen og at de nu ser markant ændrede priser på f.eks. EON ladere.

cth
cth Feb 17 '21

Monta har været nævnt herinde før, men den er vist så ny at der skal nogle ting på plads.

jeg har skrevet lidt med dem og det ser ud til der sker en del den kommende tid...  sidst på måneden faktisk.

Desværre er Teslas lader pt. ikke med. Tesla har ikke åbnet op for Monta.. endnu

Forummets indlæg er redigeret af cth Feb 17 '21
PeterE
PeterE Feb 17 '21

De fleste af os herinde oplader jo 'gratis' på Teslas SuC'er så ingen grund til at skabe mere kø der :)

KimT
KimT Feb 17 '21

Nej ikke mere kø tak. Vi blokkerer jo rigeligt SuC i forvejen med den lave ladehastighed vi har.......

Det kunne være de skulle til at smide et par 11kWh søjler op som supplement til os, det betyder jo ikke det store

cth
cth Feb 17 '21

Go humor Kim :-) selvom det er tragisk

 

jeg mente hjemme Tesla ladere og ikke SUC når vi taler Monta

PeterE
PeterE Feb 18 '21
Citat fra KimT

Nej ikke mere kø tak. Vi blokkerer jo rigeligt SuC i forvejen med den lave ladehastighed vi har.......

Det kunne være de skulle til at smide et par 11kWh søjler op som supplement til os, det betyder jo ikke det store

Netop :)))) Jeg har aldrig forstået - indrømmet - det med at campere i sin bilen, men med de nuværende ladehastigheder tager jeg da snart sovepose, guitar og lejrbål med næste gang jeg skal forbi en SuC... 

Ice2EV
Ice2EV Feb 18 '21

Og synger lange og bange sange.  ;-)