Loading...
dk

Center Konsol | Tesla Forum

Nommensen
Nommensen Jan 5 '15
Den ser meget lækker ud - jeg har tid til installation den 2 februar :-)
Genild
Genild Jan 5 '15
Spændende - Gud ved hvornår min er klar til montering?

Jeg går ud fra at du fik besked ovre fra Kirstinehøj om at den var ankommet, af ren nysgerrighed, hvornår bestilte du din console?

Jeg synes ligesom der mangler en afdækningbagerst på dine billeder, som jeg husker billederne er det hele da afskærmet og ikke kun de to forreste rum.

Har du i øvrigt overvejet om man skal vende de to armlæn, så de ret ubrugelige kopholdere i dem kan gøre gavn på agterperronen? Jeg ved ikke om det er muligt, men de kunne da være ret snedigt.
Man ville i samme omgang få en mulighed for at skyde armlænet frem, så det gav støtte over et længere område.

/Lars
Genild
Genild Jan 5 '15
Arhhh - nu fik jeg trynen tæt nok på, det er genspejling i pianofinish'en der gør at det ser ud som et lidt rodet åbent hul bagerst.

Hvord'n er det låg med det vi herovre kalder fjedtfingre? Det ligner lidt et område der kan komme til at ligne sideruderne på biler, hvor der fragtes glade Golden Retrievere i?
Nommensen
Nommensen Jan 5 '15
Jeg bestilte min i juli måned og fik besked om at den var klar før jul, men de havde først tid til installation i starten af februar
JF
JF Jan 6 '15

Jeg bestilte Premium Center Console 27. januar 2014 ved at skrive til onlineorders@teslamotors.com, og har nu efter næsten ét års ventetid fået den installeret. 

Inden den blev sendt til Danmark, blev jeg kontaktet for at skulle oplyse hvilket telefonstik jeg ønskede. (f.eks. ny eller gammel iPhone stik, Android-USB el. ling.)

Fra den amerikanske Teslamotors site fandt jeg oprindeligt oplysningerne om den: http://shop.teslamotors.com/...-center-console ;

Der ligger et lille videoklip på ovenstående side, som ganske godt viser konsollen.

Prisen ligger på US$600

/Jess

MrCoffee
MrCoffee Jan 6 '15
Var det plus fragt ?
JF
JF Jan 6 '15

Den blev installeret og udleveret fra Service Center i Kastrup, så det kostede mig ikke andet end halvanden times ventetid :-)

FrederikC
FrederikC Jan 6 '15

Så du gav 600 USD? alt inkl?

 

Jeg har fået oplyst 4600kr.

KennethOlsen
KennethOlsen Jan 6 '15

Da jeg hentede min bil 17 dec 2014 sagde de 650 USD 

Nommensen
Nommensen Jan 6 '15
Det passer også med 4600 - Jess hvad betalte du?
Maho
Maho Jan 6 '15
Og Jess, kan du ikke smide nogle Real life billeder op :-)?
JF
JF Jan 7 '15
@Maho: Der ligger billeder tidligere i denne tråd!
Sider: « 1 2