Loading...
dk

Mørk toned ruder? | Tesla Forum

120281
120281 Jan 24 '14

Det må Boski vide, men er ret sikker 99% på det er ulovligt.

Jgilberg
Jgilberg Feb 7 '14
Citat fra brianmassesson Forstår ikke alt det der Brian snak i har gang i herinde :-)
ha ha ha, i Norge heter det Harry :-)
Skaarup
Skaarup Feb 8 '14
De billeder der er lagt op i dennetråd af den sorte bil med 45% ser fandeme skarpt ud!
PerPower
PerPower Mar 12 '14
Er der flere der har fået påsat solfilm og som vil dele erfaringer/billeder?
JF
JF Mar 12 '14

Har en 'solfilms'-aftale i morgen hos Prodesign i Albertslund. Prøver at nuppe nogle 'før' og 'efter' billeder.

Forummets indlæg er redigeret af JF Mar 12 '14
PerPower
PerPower Mar 12 '14
Super! Skriv gerne også hvad procenten er - overvejer selv 50% på sideforrude og bagruder.
Renedyhr
Renedyhr Mar 12 '14

Kan varmt anbefale Trimline (3M solfilm) i Odense som også selv kører en Tesla S.

JF
JF Mar 13 '14

Så var jeg forbi Prodesign i Albertslund. Fik sat 55% solfilm i alle sideruder og bagruden.

55% passer rigtigt godt, uden for meget Brian-effekt

Før billede:

Efter billeder (Lidt svært at vise på et billede).

Så mangler jeg bare en trækkrog til cykelstativet (er på vej fra USA), så er den helt klar!

120281
120281 Mar 13 '14
@Lækker Tesla. Slet ikke misundelig :-)
PerPower
PerPower Mar 14 '14
Ser godt ud :-)

Hvor lang tid tog det?

Og hvordan er løsningen mod kanten af vinduet? Holder den 1 mm før eller helt ud til kant?
JF
JF Mar 14 '14

@PerPower: Det tog ca. 2 timer. Det er et rigtigt flot arbejde af Prodesign. Folien går helt ud til kanten og kun i hjørnerne skal man kigge rigtig godt efter for at "opdage" der er folie på.

Jgilberg
Jgilberg Mar 16 '14
Min bror tonet sin hvide Tesla med 30% i går. Se før og efte billeder
rms
rms Mar 16 '14

Det gør altså en del ved bilen, super flot! 

Marlin
Marlin Jul 17 '14
Har nogen erfaring med hvor mange % man skal vælge til bagruden når man har en hund liggende her ? De 50% ser fint ud til sideruderne men jeg tænker jeg skal ned på 20% hvis ikke vuffer skal koge
FrederikC
FrederikC Jul 18 '14
Jeg har 20% i min grundet børn og det syntes jeg er fint og tager ik så meget af udsynet.
Hvis du er ferm til at bakke vha bakkamera og spejle ville jeg nok tage 20% i siderne og 5% i bagruden.
Marlin
Marlin Jul 22 '14
Jeg bruger stort set kun spejle og bakkamera så det passer mig fint. Tak for svaret
rms
rms Jul 24 '14

@FrederikC matcher de 20% soltaget toning eller er soltaget lysere?

Marlin
Marlin Jul 29 '14
Jeg regner med at få tonet indenfor en uge. Så kan jeg lige forhøre mig
Jgilberg
Jgilberg Aug 7 '14

@rms, 20% matcher soltaget helt perfekt ;-)

Marlin
Marlin Aug 7 '14

Så kom der fillm i ruderne. 5% på bagruden a.h.t. hunden og 20% på bagerste sidebagruder. Ser ud til at passe fint med soltaget. Tog nogle billeder af det men det er altså ikke til at gengive på det medie.

Og det ligner ikke nogen Brian-bil :)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 »