Jeg synes I er hårde ved Brian. I øvrigt mener jeg slet ikke han har tonet sine ruder ;-)
Jeg synes I er hårde ved Brian. I øvrigt mener jeg slet ikke han har tonet sine ruder ;-)
Lidt billeder af min med 20% fra b-stolpen og bagud.
Faldt "tilfældigvis" over denne på nettet:
Lavet på Kirstinehøj hos Rudetoning.dk - på lidt over 1 time
Søren - 18% i bagruden - 70 foran. Pris ca 3k og det er lavet RIGTIGT nydeligt. Kanterne skåret så man ikke kan se eller mærke det, og lavet på bare over 1 time. De havde virkeligt styr på det! 3 mand i gang på samme tid.
Hvad gav du FredrikC, ser rigtig fint ud?
2700 kr. inkl. moms hos RTT.
Fik det til en god pris da jeg fik lavet stenslagsfolie på udsatte steder samtidigt.
For at vende tilbage til det indledende spørgsmål i tråden så ser det umiddelbart ud som om at ruderne allerede er tonede lidt fra fabrikken og jeg ved derfor ikke om det reelt er nødvendigt at tone ruderne yderligere. Jeg har en tid næste lørdag til toning af alt bag b-stolpen samt montering af stenslagsfolie, men jeg er meget i tvivl om hvor meget jeg skal vælge at tone ruderne. Det er mest for børnenes skyld til sommerferieturen ned gennem Europa. Det skal have en vis effekt men må samtidig ikke blive for mørkt set indefra. Her tænker jeg primært på bagruden hvor der allerede er begrænset udsyn.