Loading...
dk

Mørk toned ruder? | Tesla Forum

Clement
Clement Nov 26 '15
Hvor har I fået det lavet henne? Bare dem på Sjælland :-)

Og pris??
JF
JF Nov 26 '15
www.prodesign.dk i Albertslund. Sidder netop nu og venter på at min bliver færdig. Kr 2400 plus moms. for alle sideruder og bagruden. /Jess
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 26 '15

JF hvor mange % har du valgt, vil du ikke smide et par billeder op ad det færdige resultat og melde tilbage om du er tilfreds med resultatet.

JF
JF Nov 27 '15

@TeslaFreak: Jeg fik sat 55% film i alle side- og bagruder. Ved at holde mig på 55% har jeg også fået sat i foreste sideruder, dog uden at det er mærkbart (Det er jo ikke tilladt med film foran). Jeg har ikke fået nuppet billeder af den nye bil, men min tidligere tråd indeholder billeder fra den gamle bil: http://teslaforum.dk/forum/topic/mørk-toned-ruder?page=2#post-3521
/Jess

Forummets indlæg er redigeret af JF Nov 27 '15
TeslaFreak
TeslaFreak Nov 28 '15

JF jeg overvejer også at få film i de forreste, jeg havde dog tænkt på 70% i det forreste og så 20% i resten, er de 55% fint til forruderne efter din mening? Hvordan blev resultatet prisen virker jo god.

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 28 '15

Jeg fik i marts måned i år lagt 3M solfilm på og er meget tilfreds med det. Det blev til 50% på de forreste sideruder og 35% på de bagerste sideruder og på bagruden. Se vedhæftede billede.

JF
JF Nov 28 '15

@TeslaFreak: Lige for god orden skyld, så er film i forruderne ikke tilladt. Men når det er sagt, så syntes jeg at 50-55% godt kan gå an. Samtidig ser bilen lidt mere eksklusiv ud og ikke så meget "Brian".

55% = 55% lysgennemgang. (Altså jo lavere %, jo mørkere film)

/JF

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 28 '15

JF jeg er godt klar det ikke er tilladt i de forreste sideruder, også derfor jeg vil tage 70% så det ser originalt ud. Men når jeg kigger på Gustavsfars billede kunne det måske også godt blive 50-60%

Gustavsfar har du glastag, hvordan er de 35% i forhold til taget?

Forummets indlæg er redigeret af TeslaFreak Nov 29 '15
Gustavsfar
Gustavsfar Nov 28 '15

Nej Jeg har ikke glastag. Tror ikke jeg forstår dit spørgsmål. Mener du ikke hvordan istedet for hvorfor?

TeslaFreak
TeslaFreak Nov 29 '15
Citat fra Gustavsfar1

Nej Jeg har ikke glastag. Tror ikke jeg forstår dit spørgsmål. Mener du ikke hvordan istedet for hvorfor?

Jo undskyld gav ikke rigtig mening der jeg skrev. Jeg har ændret det nu.

Ellert
Ellert Nov 29 '15

har fået indfarvet min hvide tesla med sort glastag helt hvid på alle de nederste plastiklister både sider, for og bag og med mine grå turbine 21 tommervinterhjul  ser det vildt ud på min hvide bil. og vil også have tonet side ruderne evt 30-35 bagpå og så meget som muligt foran, men den skal kunne passere syn med forruderne. Har nogen af jer erfaringer med hvor meget man kan tone forruderne og stadig passere syn?

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 29 '15
Så vidt jeg ved må du tone sideruderne så der er 70% lysgennemgang i forhold til at passere syn.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Nov 29 '15
Bianco
Bianco Nov 29 '15
Citat fra Gustavsfar1 Så vidt jeg ved må du tone sideruderne så der er 70% lysgennemgang i forhold til at passere syn.

Mon ikke det er medregnet hvad der måtte være fra fabrikkens side til at starte med? 

JL
JL Nov 30 '15
Man må slet ikke eftermontere solfilm på forruden og de forreste sideruder, så det er (i princippet) no-go.
ILarsen
ILarsen Dec 1 '15

Min solfilmsmand spørger efter, hvordan man kører ruderne helt op, når døren er åben? Er der nogen der ved det?

Gustavsfar
Gustavsfar Dec 1 '15

Der er en pal i dørenes lukkemekanisme som man lige kan vippe op/ned.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 1 '15
ILarsen
ILarsen Dec 1 '15

Cool! Tak for lynhurtigt svar :-)

CasperB
CasperB Dec 11 '15

Er der nogen, som kan anbefale et godt sted, hvor de har erfaring med at sætte solfilm i Tesla, gerne i Århus eller omegn?

Kristian70k
Kristian70k Dec 11 '15

insign skilte i randers er gode

CasperB
CasperB Dec 11 '15

Tak :) Er der andre, som også kan anbefale et godt sted at få sat solfilm i Teslaen, i Århus eller omegn?

Forummets indlæg er redigeret af CasperB Dec 11 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 »