Loading...
dk

Autovisker og automatisk op- og nedblænding samt autopilot | Tesla Forum

MOS
MOS May 14
Citat fra ankjaers

Et godt bud jeg så på det amerikanske forum er at de brugte ML til at se om andre biler brugte deres viskere.

Lyder som noget af en nødløsning. Hvad bliver det næste? At den ser efter, om andre biler stopper for rødt lys og tager en beslutning derefter? Eller ser efter andre bilers bremselygter for at beslutte, om der skal bremses? Det kan vel ikke tage lang tid, før det går galt...! 

ankjaers
ankjaers May 15

Citat fra MOS
Citat fra ankjaers

Et godt bud jeg så på det amerikanske forum er at de brugte ML til at se om andre biler brugte deres viskere.

Lyder som noget af en nødløsning. Hvad bliver det næste? At den ser efter, om andre biler stopper for rødt lys og tager en beslutning derefter? Eller ser efter andre bilers bremselygter for at beslutte, om der skal bremses? Det kan vel ikke tage lang tid, før det går galt...! 

Det var ment som et humoristisk indslag. Så længe min forrude ikke er gravplads for insekter fungerer auto viskerne rigtig fint for mig.  

Ice2EV
Ice2EV May 15

Der var en der nævnte at han havde prøvet noget RainEx fra Thansen.

Jeg prøvede noget lignende fra Biltema, det virkede formidabelt på alt over 75-80 kmt, men kun i 14 dage, så aftog effekten.

Har ikke haft visket slået til på auto i 14 dage, og kun visket enkelte gange hvor farten har været under 75 kmt.

Jeg har så endelige fået taget mig sammen til at få lavet mine 2 stenslag på venstre forskærm. Da jeg åbnede pakken med repkit fra ChipEX, så var er en prøve pakke med noget Screen Wash

https://chipex.eu/shop/car-care/hydrophobic-aquaphobic-rain-repelling-screenwash-1l/

SOm man hælder i sprinklervæsken, og så perler regnen af efterfølgende, og den forsejler så hver gang du bruger visker. Jeg har lige hældt det i her til middag, og bemærker at det virker faktisk ganske udmærket endda fra 60-65 kmt.

Faktisk virker det helt unreal(som ungerne siger) at der er regndråber på forruden, og når man så rammer hastighede for de dribler af, så ser det uvirkeligt ud at de bare glider op af ruden. Man kan blive helt betaget af at se dem forsvinde. Godt man har AP.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV May 15
Sider: « 1 2