Loading...
dk

OK/Vestas lynlader ved Odense | Tesla Forum

selsoe
selsoe Jun 30

I dag åbner OK og Vestas en lynlader ved Odense, afkørsel 50. Knippelgod placering, lige ved udfletningen til Svendborg. Desværre kun to udtag til at starte med, dog hvilket øger risikoen for ladekø.

https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/ok-og-vestas-abner-batteridrevet-lynladestation

Jeg kan ikke rigtig se nogle steder hvad det koster eller hvordan man betaler. Er der nogen der kommer forbi, så giv gerne en lille rapport!

Forummets indlæg er redigeret af selsoe Jun 30
ankjaers
ankjaers Jun 30

Havde “desværre” 70% på bilen da jeg kom forbi. Fik ikke testet maks ladehastighed. Men det var super nemt at aktivere via app.
selsoe
selsoe Jul 1
Fedt. Jeg tror jeg kommer forbi den næste fredag, så vil jeg prøve den.
HrMogensen
HrMogensen Jul 1
Fedt og så lige midt i DK.
Den bliver der nok kø til… spændt på hvad prisen er når der skal betales.
fmm1000
fmm1000 Jul 1
Ikke sjovt at komme der som udlænding. Hvordan i al verden skal man forstå at få ladning i gang.
P85DK
P85DK Jul 1

Der står da Welcome på skærmen og mulighed for vælge sprog, så jeg tror også udlændige vil kunne finde ud af det ;-)

ankjaers
ankjaers Jul 1

Hvis man skanner QR koden åbner OK app'en (eller app store hvis man ikke har den installeret). Så hvis man ikke kan starte med nogle ladebrikker. Vil det være oplagt at skanne QR koden. Det er hvertfald min approach i lande hvor der heller ikke tages hensyn til turister ved ladestandere. 

HrMogensen
HrMogensen Jul 1
Godt nok ikke ved Odense men det er da fantastisk! 
Forummets indlæg er redigeret af HrMogensen Jul 1
cth
cth Jul 5
Afprøvet forleden. 2 ladere med ccs stik. Den ene virkede ikke. Den anden gjorde og gav kun 64KW da jeg startede. Måske fordi jeg kom ind med 60-70% på batteriet Ser ud til der er forberedt til at sætte 4 ladere mere op. Men gratis er det indtil videre...
jonsiii
jonsiii Jul 9

Afprøvet i dag på vej hjem fra Slagelse. Startede med 42% og 106 kW i peak.

Containeren har plads til 650 kWh og kan give 1 MW i peak. Men ved 400/480 VAC 3 faset? Sjovt det ikke bare holdes i rent DC. Det er nok noget med lysbuer og den slags. Vægt 8,5 tons.

Plads til udvidelse med 4 ladere ekstra.