Loading...
dk

Skift af navigations(visnings)tilstand med voice? | Tesla Forum

tkatv4
tkatv4 Oct 24

....Eller på anden måde end at skulle sidde og fedte længst ovre til højre på skærmen?

Er lige kommet fra (endnu en problemfri tur - pånær fartpiloten og viskerrobotten altså !! - fra) Frankrig og synes, jeg meget tit har brug for at skifte navigationsvisningen. - Altså mellem tilstandene: 'Hele turen, overblik', 'Til næste lader, overblik', 'Zoomet til aktuel position, nord op' og 'Zoomet til position, kørselsretning op'.

Er nogen mon kommet på en bedre måde at gøre det på end via skærm øverst til højre i kortvinduet. F.eks. via stemmekontrollen?

/tka

Forummets indlæg er redigeret af tkatv4 Oct 24
bskaarup
bskaarup Oct 25

https://www.tesla.com/da_DK/support/voice-commands

“Zoom ind”

“Vis satellitkortet, trafik…”

“Vis superchargere"

cth
cth Oct 25

Ja tesla har den bedste voicecontrol af alle... og den mest elendige fartpilot og viskerrobot :-)

Forummets indlæg er redigeret af cth Oct 25
fmm1000
fmm1000 Oct 25
Vi mangler stadig den kommando trådstarter efterspurgte.
tkatv4
tkatv4 Oct 28
Quote from fmm1000 Vi mangler stadig den kommando trådstarter efterspurgte.

Korrekt :-/ 

Ice2EV
Ice2EV Oct 28

Jeg vil hellere have "precondition for DC/Supercharging", hvis nu man vælger anden udbyder end Tesla.

Jenskh
Jenskh Oct 29
Jeg har mere behov for luk og åben recirkulation. Det er ofte slemt at være bag en diesel i en kø. Særligt når de acellererer + stanken er slem og det er ikke sundt at indånde.

Der er en kommando for "tænd recirkulation" men den virker ofte ikke. Der mangler derudover "sluk recirkulation".
fmm1000
fmm1000 Oct 29
Prøv lige blot med “Recirkulation”.

Tror nok vist du siger “afrimning”, så slukker recirkulation.