Loading...
dk

Ændring af grarantibestemmeler | Tesla Forum

Ledsager
Ledsager Apr 18 '22

Jeg forstår stadig ikke, at nogen på dette forum gider beskæftige sig med nuværende og tidligere indlæg fra@Johannelund, der jo gennem tiden har vist sig uden for pædagogisk rækkevidde og dermed er med til at skabe børnehavestemning på forummet. Lad hans indlæg hvile i fred.

 

baldur
baldur Apr 19 '22
Vores model 3 har fået en recall på at bakkameraet kan være for længe om at tænde og det fixer de med en software opdatering. Jeg tror ikke det betyder noget i Danmark men i USA er bakkameraet lovkrav og man kan rent principielt tænke sig at den ikke går igennem syn uden opdatering? Men det er ret nyt at Tesla er begyndt at bruge ordet tilbagekaldelse og det har en juridisk betydning at de ikke har gjort det på de gamle Model S med chargegate.
PeterE
PeterE Apr 19 '22
Det er på ingen måde nyt, og det har været en stribe tilbagekaldelser på TMS også. Bare ikke omkring ladehastigheden eller batteripakkens kapacitet 
baldur
baldur Apr 19 '22
Men hvis der kommer en tilbagekaldelse på Model S og det er en virtuel en af slagsen, altså et sofwarefix, så har man lidt et problem hvis man ønsker at køre på gammel software. Også selvom tilbagekaldelsen skyldes noget helt andet en batteriet. Men jeg antager at det er et teoretisk problem idet der mig bekendt ikke har været den type tilbagekaldelse på de gamle model S?
PeterE
PeterE Apr 19 '22
Citat fra baldur Men hvis der kommer en tilbagekaldelse på Model S og det er en virtuel en af slagsen, altså et sofwarefix, så har man lidt et problem hvis man ønsker at køre på gammel software. Også selvom tilbagekaldelsen skyldes noget helt andet en batteriet. Men jeg antager at det er et teoretisk problem idet der mig bekendt ikke har været den type tilbagekaldelse på de gamle model S?
Enig :)
Sider: « 1 2