Loading...
dk

Skønhedsplet eller fejl? | Tesla Forum

tkatv4
tkatv4 Jun 6 '22

For et par OTA'er siden er klokkeslettet på mit display begyndt at blive 'klippet af' i enden (mere tydeligt i nogle situationer end i andre).

Er det noget alle oplever (altså blot en 'software-særhed', Tesla ikke gider rette), eller er der evt. en fejl på min skærm?

 

Vh /tka

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 6 '22

Samme her.

Boomle
Boomle Jun 7 '22

Same. Synes det er "lang" tiden siden det skete. Jeg er overbevist om at de sidder i Californien og tester alt på engelsk med AM/PM og når så det bliver konverteret til brug for normale mennesker, så er lortet ikke testet ordentligt igennem. 

ankjaers
ankjaers Jun 7 '22

Jeg har rapporteret fejlen ind da det "nye" UI kom.. Den ligger vist langt nede i deres backlog

HrMogensen
HrMogensen Jun 7 '22

Ærlig talt... det er sgu for pinligt a der ikke er en eneste programmør ledig der kan ordne det på få minutter. Der er SÅ mange Tesla ejere der har gloet på dette i månedsvis.

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 7 '22

Samt en bagklap der kun har åbnet halvt det seneste halve år. Features kalder de det vist…

Cubic
Cubic Jun 8 '22

@Gustavsfar. Løsningen er på vej, og udrulningen er igang.

Jeg spurgte forleden dag her i forumet om der var nogle der har modtaget den.

@HrMogensen. Du har så meget ret, det er tåkrummende pinligt, at man ikke retter en så banal grafisk "Ommer". Det samme gør sig gældne, med den føromtalte pinlige bagklap bummert.

Det virker som om at deres spidskompetance, er forsvundet som dug for solen, og har bevæget sig ned ad rangstigen til Vw niveau.

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 8 '22

Når vi nu er i gang med at brokke os så synes jeg det er imponerende at autopilot på en m3 årgang 2021 er betydelig ringere end en ms årgang 2015. Det går da den gale vej. Jeg begynder alvorligt at tvivle på om tesla nogensinde kommer i mål med fsd

cth
cth Jun 8 '22
Quote from Gustavsfar

Når vi nu er i gang med at brokke os så synes jeg det er imponerende at autopilot på en m3 årgang 2021 er betydelig ringere end en ms årgang 2015. Det går da den gale vej. Jeg begynder alvorligt at tvivle på om tesla nogensinde kommer i mål med fsd

100 point for den gode / rigtige kommentar :-) 

Jeg har altid tvivlet på FSD og tvivlen øges for hver opdatering de sender ud.

Forummets indlæg er redigeret af cth Jun 8 '22
Cubic
Cubic Jun 16 '22

Ja det ser ud som det trækker ud med FSD, og Mercedes har overhalet indenom.

 

Og på med jahatten, der er sket noget med autopiloten.

Jeg har oplevet de sidste 2 dage, at på mine normale daglige ruter, tilpasser M3 sig hastigheden som jeg forventer ved skift af hastigheds zone / byskilte, så noget er ændret, men har ikke tjekket om det er kortdata.

Forummets indlæg er redigeret af Cubic Jun 16 '22
jramskov
jramskov Jun 16 '22
Citat fra Gustavsfar

Når vi nu er i gang med at brokke os så synes jeg det er imponerende at autopilot på en m3 årgang 2021 er betydelig ringere end en ms årgang 2015. Det går da den gale vej. Jeg begynder alvorligt at tvivle på om tesla nogensinde kommer i mål med fsd

Jeg tror det er fordi fokus 100% er på at få FSD til at fungere i USA. Det giver sådan set god mening, det er bare surt for alle Tesla ejere i resten af verden at udviklingen har været praktisk taget totalt stillestående i årevis.

P85DK
P85DK Jun 16 '22
Citat fra jramskov
Citat fra Gustavsfar

Når vi nu er i gang med at brokke os så synes jeg det er imponerende at autopilot på en m3 årgang 2021 er betydelig ringere end en ms årgang 2015. Det går da den gale vej. Jeg begynder alvorligt at tvivle på om tesla nogensinde kommer i mål med fsd

Jeg tror det er fordi fokus 100% er på at få FSD til at fungere i USA. Det giver sådan set god mening, det er bare surt for alle Tesla ejere i resten af verden at udviklingen har været praktisk taget totalt stillestående i årevis.

Tja, eller måske skulle Elon have fortsat med at købe det uden for huset. AP1 købt eksternt, AP2 og frem udviklet internt. 

SuneH
SuneH Jun 16 '22
Jeg synes at AP fungerer langt bedre i min Model 3 nu end før. Phantom braking har jeg ikke haft i månedsvis.
Bianco
Bianco Jun 16 '22


 

Quote from P85DK: ... AP1 købt eksternt, AP2 og frem udviklet internt. 

AP1 hardware var købt eksternt, men software var for stor dels vedkommende Tesla. F.eks. brugen af radar til at se bilen foran bilen forankørende. 

P85DK
P85DK Jun 16 '22

Korrekt, men radar er nøgleordet :-)

Cubic
Cubic Jun 18 '22
Citat fra SuneH Jeg synes at AP fungerer langt bedre i min Model 3 nu end før. Phantom braking har jeg ikke haft i månedsvis.

Jeg har faktisk aldrig haft Phantom braking i de 1,5 år jeg har haft Tesla