Loading...
dk

Tesla | Tesla Forum

CanEl
CanEl Jul 15 '22

240 mm2 - hvis kobber, så >350A ved fuld last.

jramskov
jramskov Jul 17 '22

Det går hurtigt fremad - fedt! Jeg kan se på hvad folk skriver på bla. Facebook at den ville have været mere end velkommen på de store rejsedage her på det seneste.
 

jonsiii
jonsiii Jul 29 '22

Update Fredericia: Der er kommet pakker. =) Første lader monteret. Strømforsyningen er på plads. @CanEl: Det var alu-kabler. @jramskov: Ja der er for det meste altid optaget på både Cleon og Ionity.

Cubic
Cubic Jul 29 '22

Det vælter ind med opdatering til Model 3 lige pt.

Det er 3 gang i denne måned, og 2 gang inden for en uge.

Ver. 2022.20.7 er på vej ned :)

 

Faldt lige over denne artikkel : https://mobilsiden.dk/...ere-mere-trovaerdig/

Forummets indlæg er redigeret af Cubic Jul 29 '22
KimT
KimT Jul 29 '22

Der stod ikke noget i den danske release note omkring dette i bilen efter den var installeret

Joe73
Joe73 Jul 30 '22
På denne side kan man læse flere detaljer om diverse opdateringer som der ikke nødvendigvis står noget om i relase notes i bilen.
https://www.notateslaapp.com/software-updates/
Forummets indlæg er redigeret af Joe73 Jul 30 '22
jonsiii
jonsiii Aug 12 '22

Update Fredericia: Alle standere sat op. Det kan ikke vare længe.

selsoe
selsoe Aug 12 '22

Lækkert! Den skal nok komme på arbejde.

cth
cth Aug 13 '22
Hvad giver det så af ladere incl. Middelfart som jo er stort set samme sted. 30 ladere?
KimT
KimT Aug 13 '22

Det er en helt anden landsdel - den ene på en ø ;-)

selsoe
selsoe Aug 14 '22

Middelfart bliver dybt uattraktiv efter Fredericia åbner. Med mindre altså der er fyldt i Fredericia.

cth
cth Aug 14 '22

Fordelen ved Middelfart er at du kan gå en tur ned til vandet.

Jeg forstår ikke helt fornuften i at lægge de 2 så tæt ud over at det kan være Middelfart ikke kan udbygges.

De ligger jo uden frakørsler mellem de 2.

 

Ice2EV
Ice2EV Aug 14 '22

Har det ikke altid været sådan at Middelfart leverede lidt i den lave ende, fordi der var for lidt strøm til rådighed i området? Eller er det bare noget "vi" har gættet os til?

MOS
MOS Aug 14 '22
Citat fra cth

Fordelen ved Middelfart er at du kan gå en tur ned til vandet.

Jeg forstår ikke helt fornuften i at lægge de 2 så tæt ud over at det kan være Middelfart ikke kan udbygges.

De ligger jo uden frakørsler mellem de 2.

Det er meget smart, hvis man gambler med at ankomme med så lav SoC som muligt, men ved et uheld misser afkørslen. Så er dagen reddet, når man bare kan tage den næste :) 

Cubic
Cubic Aug 14 '22

@Ice2EV Jeg ved at der er 60/10 kW stationer ret tæt på, så der bør være ret meget "juice" til rådighed

@MOS Netop, men kan det være at Tesla helt har glemt at der er en station ved Middelfart. ;) 

jramskov
jramskov Aug 14 '22

Den kommer til at forbedre lade situationen fornuftigt i området, men man skal ikke glemme at der hele tiden bliver solgt en del Teslaer og mon ikke laderen også bliver tilgængelig for alle. Dertil kommer der også 2x30 Clever lynladere ved Lillebælt syd og nord.

cth
cth Aug 16 '22
Citat fra MOS
Citat fra cth

Fordelen ved Middelfart er at du kan gå en tur ned til vandet.

Jeg forstår ikke helt fornuften i at lægge de 2 så tæt ud over at det kan være Middelfart ikke kan udbygges.

De ligger jo uden frakørsler mellem de 2.

Det er meget smart, hvis man gambler med at ankomme med så lav SoC som muligt, men ved et uheld misser afkørslen. Så er dagen reddet, når man bare kan tage den næste :) 

ja korrekt.... det har jeg prøvet i 2016 i Tyskland. Men har styr på den del nu :-) 

jonsiii
jonsiii Aug 22 '22

Update Fredericia: Der ryddes op på pladsen og der arbejdes i forsyningen.

jonsiii
jonsiii Aug 31 '22

Update Fredericia: Alt er fejet, containeren er væk. Der går røde mellemspændingskabler over til et skab, så der mangler nok bare nettilslutning.

Cubic
Cubic Sep 5 '22

Kom forbi i dag D. 05-09-22, der var ikke åbnet, men det så ud til at være ret tæt på.

Sider: « 1 2 3 »