hrmmm tænker mest at jeg skal bruge stalken til at aktivere FSD ;-)
hvis man selv tænker at man skal bruge blinkere syntes jeg ikke det er en god eller sikker løsning, men med FSD V12 osv. kan man da filosofere lidt over hvor meget man skal bruge dem i fremtiden ;-)
//KM
Det argument har jeg set flere komme med: "Du har jo ikke brug for dem når bilen bliver selvkørende"
Det er selvfølgelig korrekt, men bilen er IKKE selvkørende og den kommer heller ikke til at være det i nærmeste fremtid. Faktisk vil jeg blive overrasket hvis det sker i Europa inden 2030 og så kunne de jo passende fjerne stilkene i et refresh til den tid. Det kan virke kynisk, men fakta er at Elon Musk har sagt det var tæt på at være klar i snart 10 år. Siden de for godt 2 år siden lancerede det nye FSD Beta program, har Elon gentagende gange udtalt at den beta version han brugte på det tidspunkt var "mind blowing" og hvad ved jeg. Fakta er at den stadig laver mange fejl og den V12 han streamede en potato video af, lavede også fejl.
Jeg ser det 100% som en spareøvelse at de har fjernet stilkene. Stilke er hvad praktisk taget alle er vant til, det er en løsning der fungerer, så er 100% enig med @selsoe - det er komplet idioti at lave skifte til en objektivt ringere løsning. Hvis det objektivt var en klart bedre løsning for køreren og det "bare" var noget man skulle vænne sig til, ville det være helt fint.