Loading...
dk

Byg-Selv dag og Tesla Træf - tråden hvor vi diskuterer emner der kan laves | Tesla Forum

Kiefer
Kiefer Jan 4 '15

Jeg skal lige være helt med et DR650, er det to kasser der er forbundet eller er det en kasse med objektiver i hver sin retning?

Ellers er et DR600 vel rigeligt til at kunne filme fremadrettet?

I de nye Teslaer med de nye nakkestøtter, giver det vel ikke meget mening blot at filme en nakkestøtte ;-)

/Martin

KS
KS Jan 4 '15

DR600 filmer fremad, 650 er et kamera i forrude og et i bagrude, forbundet med kabel. Nakkestøtterne kommer dermed ikke i vejen. Begge er vidvinkel.

http://www.sportgps.com.au/blackvue-dr650gw-2ch-dash-cam.html

MDamm
MDamm Jan 4 '15
@Ken: DR600 filmer derhen hvor du sætter det til at filme... Det kan også sidde i bagruden, eller i loftet og filme nakkestøtter, hvis det er det man vil... Men kun i en retning ad gangen...
@Kiefer det er vist kun kr400,- billigere end DR650-2CH og når man nu er igang med strømtyveri, kan man vel lige så godt sikre sig begge veje eller er det bare mig?
Forummets indlæg er redigeret af MDamm Jan 4 '15
KS
KS Jan 4 '15

Mdamm +1

Kiefer
Kiefer Jan 4 '15

MDamm, Jeg er ikke uenig med dig, jeg var bare i tvivl da jeg var usikker på om sættet bestod af et eller to dimser i kassen. Selvfølgelig er der ingen grund til at spare de 400 kroner når det nu er som det er.

/Martin

Lennart
Lennart Jan 5 '15

Bliver det i Jylland? eller her på Sjælland?

kajakaj
kajakaj Jan 5 '15

@Lennart: Køge d. 18.4 - tilmelding under arrangementet her på forums forside

KS
KS Jan 5 '15
@lennart: både og
Kiefer
Kiefer Jan 22 '15

Er der nogen der har meldt sig til at stå for gruppeindkøb af materialer?

/Martin

Claus8930
Claus8930 Jan 22 '15

I siger bare til, hjælper gerne.

Kristian70k
Kristian70k Jan 22 '15

... Claus.. du skal altså ikke regne med at din trænger til lyddæmpning.. den er altså meget forbedret i forhold til de føste der kom på gaden... min måler omkring 54 DB... ved 90 km/t.. og semi våd vej.. på vinter hjul.. det er den nye der har forbedret lyddæmpning fra fabrikken.. 

Hookmaker
Hookmaker Jan 22 '15

@Kristian, det finder vi hurtigt ud af, når vi møder dig til træf...;-)

Claus8930
Claus8930 Jan 22 '15

@Kristian

Tror gerne jeg vil have isoleret dørene, om ikke andet så lyden i højtalerne bliver bedre. Er lidt Hi-fi nørd. :P - Men måske jeg lige skal med dig ud og trille en tur en aften? :)

Skal have lavet lys i bagagerum, og måske installeret kameraer (ikke helt bestemt mig endnu)

Er der ikke nogle der ved hvordan man installere lys i dørene, og får det til at virke, som hvis man havde købt interiørpakken hvor det er inkluderet i? 

Kiefer
Kiefer Jan 22 '15

Kristian: Med fælleskøb er der jo udover lyddæmpning også emner som f.eks. kamera og lys.

/Martin

FrederikC
FrederikC Jan 23 '15
Citat fra Claus8930

@Kristian

Tror gerne jeg vil have isoleret dørene, om ikke andet så lyden i højtalerne bliver bedre. Er lidt Hi-fi nørd. :P - Men måske jeg lige skal med dig ud og trille en tur en aften? :)

Skal have lavet lys i bagagerum, og måske installeret kameraer (ikke helt bestemt mig endnu)

Er der ikke nogle der ved hvordan man installere lys i dørene, og får det til at virke, som hvis man havde købt interiørpakken hvor det er inkluderet i? 

Vedr. lys i dørene, så har jeg undersøgt sagen og det er desværre ikke muligt at eftermontere.

Ihvertfald ikke så det kommer til at fungere som ambient lys, som kan tændes og slukkes fra skærmen. 

kajakaj
kajakaj Jan 23 '15

Søndag er der tilbud ved Jem og Fix på 5 m led-bånd - rigeligt til adskillige biler til 88 kr.. Kan afklippes i passende længder og der er rigeligt til adskillige biler. Skal bare påloddes ledning og kobles til udtag i trunk, frunk og hvor man ellers ønsker mere lys. Jeg har foreløbig brugt det i trunk og frunk og det giver et rigtig godt lys, især i trunk.

http://www.jemogfix.dk/butik/el/lyskilder/led_paerer.aspx?pid=9038973&view=1

Comeback
Comeback Jan 23 '15

til lys i trunk kan også anbefales med lodet ledninger i længden 25cm til 4 stk (2 biler) 25kr inklusiv fragt.

http:///...%26sd%3D191452067986

kajakaj
kajakaj Jan 23 '15

@Comeback: Fint med flere input - og så i farver for dem der vil have kulør på.

Claus8930
Claus8930 Jan 23 '15

Har købt 2 x 4 stk. Altså 8 stk. og da der går 2 stk. pr. bil er der til 4 biler. (der var ikke flere)

Skal bruge ét sæt selv, så hvis nogle skal bruge nogle et sæt, kan I få dem på byggedagen i Jylland.

Først til mølle :)

Claus8930
Claus8930 Jan 23 '15

Har forespurgt et par steder om vi kunne få billigere priser på lydisolering hvis vi købte 10 pakker. Desværre var de ikke villige til at give rabat, da de alligevel ville sende det i 10 pakker.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Dette emne er sticky