Kære Tesla Entusiaster
Tusinde tak for en super hyggelig dag hos Autohjørnet...
Det var en fornøjelse at hilse på jer alle sammen omend det er svært med så mange nye navne og hvor de fleste har 2, både et forum og et civilt navn.
Der kom jo også nogle nysgerrige gæster og jeg havde fornøjelsen af at falde i en 15 min snak med et ægtepar... og afslutningsvis spurgte de om jeg var ansat som sælger hos Tesla :-)) ..... (skal lige have snakket med Mikkel om kommision:-)
Ja vi er mange som går og sælger ligesåsnart emnet falder på Tesla. Og jeg har ikke engang fået min PD endnu.
Anyway... jeg tog nogle billeder fra dagen som jeg har lagt op her. Hvis nogle vil have originaler (7MB pr foto) så sig til.
For en god ordens skyld har jeg fjernet nummerplader. Har set at nummerpladerne ofte er fjernet.Hvordan er holdningen generelt til det ?
De bedste Tesla hilsner
Torben_E
Vi snupper bare en dag med lydisolering et sted i det københavnske, altid frisk på en hyggeeftermiddag...;-)
Det er jeg med på Hookmaker. Må jeg foreslå Sjælland fra i starten af juni. Der har jeg forhåbentlig fået bilen.
Cheers Torben_E
Takker også for endnu en hyggelig dag sammen med Tesla rødderne.
Fik desværre ikke selv lavet ret meget af det planlagte på min egen bil, men hyggede mig med at hjælpe jer andre med at finde strøm de rigtige steder, komme med gode råd omkring støjdæmpning.... beklager hvis jeg blandede mig unødigt ;-)
Men fik da monteret "test" nummerplade holderen :-)
Glæder mig til vi ses igen til hygge/bygge træf eller ved den lokale Super Charger :-)
Ken: Evt. placere det den 6.6, så kan man jo lige køre en tur forbi Kurts reception og hjælpe til der, imellem et par døres lyddæmpning ;-)
/Martin
Når nu vi er nogle stykker der kører fra djælveøen og til vejle - så er der vel ikke nogle der har en kontakt hos storebælt så vi kan snige et par Tesla'er over broen til en god pris?
Lydisolering: Der var så mange der snakkede at jeg kun fik lydisoleret mine døre i P85D'eren igår.....;-)
Nuvel. Der er intet ændret ifht. den gamle. de er ligeså tomme som på S85'eren. Nu er inderbeklædningen i fordørene dog hæftet i kanten med en strop der er nittet fast, så man kan ikke fjerne inderbeklædningen helt, den kan dog heller ikke tabes på gulvet.
Idag nappede jeg så lige min frunk. Den er noget nemmer at have med at gøre end den gamle, super nem at tage af.
Start med at fjerne hele gummi listen, det er bare en hive den af. Fjern uldbeklædningen. Løsn stikkene til lys og sikkerhedsknap. Fjern derefter sidepanelerne (plast) og det øverste panel/dæksel. Tag de 4 møtrikskruer af og løft forsigtigt karet ud. Jeg isolerede hele kassen på sider og foran og i bunden, på bagsiden er der en varmemåtte, så der satte jeg STP på indersiden af karet.
I øvrigt var jeg noget forbavset over at se hvor meget "motor" rummet var blevet svinet til efter kun 3 uger - det skyldes de åbne lameller i hjulkasserne. Nå men det må stå for Teslas regning når den tid kommer.
Placering til mini-træf i København er bekræftet, detaljerne kommer på plads i løbet af ugen. Emil skal lige hjem fra ferie med familien, så klarer vi resten i løbet af ugen. Nyindrettede lokaler på Kirstinehøj, Amager.
Ken... super hvis vi kan lave et mini-træf i København .. lørdag 13.06 ville passe mig fint :-) kan se der også er andre som synes det er en god weekend.