13/6 også fin her :)
Nyt arrangement for støjdæmpning er oprettet under Events. - Samler bestillinger af StP her i tråden
Hej Ken. Alle tider, lækkert du fik banket det op så hurtigt og tak til Emil mf. for lokaler mv :-)
Jeg vil meget gerne købe lydisoleringsmaterialer via tråden her, lad mig vide hvad jeg skal gøre if. penge mv :-)
Tak til Ken for at arrangere endnu et træf på dvævleøen og denne gang tæt på "mother ship".
Jeg overvejer at få lavet følgende:
- Blackvue 650 kamera for og bag (Activfoto evt storkøb?)
- Strømudtag til wifi hotspot i trunk (.... ?)
- LED strips i hver side i trunk (fra Jem og Fix??)
- LED pærer til nrplade ramme (fra ????)
- Nr. pladeramme i chrome (fra Thansen) :-)
Jeg er dog noget i tvivl om hvad jeg skal bruge til at sætte ovenstående i. Ken og Henrik comeback kan I hjælpe med en indkøbsliste til LED og kamera installation :-)
Hjælp til montage af overnævnte modtages med kys-hånd :-)
vh Søren
@Ken - perfekt - Jeg vil gerne benytte lejligheden til at bestille en pakke StP
Giv lyd når du ved hvornår/hvordan du vil have pengene
...IT
@Søren: LED strips har Henrik til fornuftig pris - med gode stik til montering og nem afmontering.
For nem montering (uden lyspakke), har jeg nogle Headers til brug på mikrocomputere, som passer direkte ind i originale stik. - Ledning loddes blot på disse headers, og tilsluttes originalt stik.
Kamera - Blackvue 650 købes på nettet - der skal ikke bruges andet end:
Loddekolbe - Har jeg med
Stik efter afklipning af originalt (har jeg med til 25,-) og konnekteringsudstyr, som jeg også fik købt.
Strikkepind (3,5 mm) - Henrik (hookmaker) har altid i bilen, da han strikker ved superchargers
Stiv ledning til trækning af kabel (Har jeg i tasken)
@IT: Bestiller, og når det ankommer til DK, så betaling. Bestiller når jeg har mindst 10 bestillinger
Efter at have overnattet i bagagerummet har jeg også kunne konstatere en eklatant mangel på lys, det er jo pløk umuligt at læse inden man skal sove med det ringe lys.
Jeg er derfor også modens til at sætte lysstriber op i bagagerummet og vil meget gerne bestille hos dem som nu lige ved hvad der skal til - egentlig er jeg altid overambitiøs med egen arbejdsindsats når vi som her er i god tid (bliver så typisk ramt af virkeligheden på dagen). Derfor er jeg også lidt hooked på Frederiks varianter over temaet lys her og der - er det noget man kan købe via dig Frederik?
Slutteligt fik jeg en tanke i går (ok, fik egentlig to men da den ene var uartig omtaler jeg kun den anden) er der "nogen" som har en vis mængde med af de clips og plastic dimser man ødelægger når man skal lydisolere døre, bagagerum, bagdør, kattelem og hvad der ellers kan pakkes ind?
Det virker lidt fjollet hvis vi alle har fuld pakke med, men jeg vil forfærdelig gerne købe nogen når man nu står med håret i postkassen og nøglen sidder på ydersiden.
Med ønske om en god weekend til alle
L@rs
Ken .. super at du fik arangeret en ny byg-selv-dag d. 13.06. Jeg har allerede bestilt isoleringsplader hos dig. Hvordan betaler vi ? Jeg er også med på at splejse om en pakke clips hvis der er nogen der kan skaffe dem.
@Søren: LED strips har Henrik til fornuftig pris - med gode stik til montering og nem afmontering.
For nem montering (uden lyspakke), har jeg nogle Headers til brug på mikrocomputere, som passer direkte ind i originale stik. - Ledning loddes blot på disse headers, og tilsluttes originalt stik.Kamera - Blackvue 650 købes på nettet - der skal ikke bruges andet end:
Loddekolbe - Har jeg med
Stik efter afklipning af originalt (har jeg med til 25,-) og konnekteringsudstyr, som jeg også fik købt.
Strikkepind (3,5 mm) - Henrik (hookmaker) har altid i bilen, da han strikker ved superchargers
Stiv ledning til trækning af kabel (Har jeg i tasken)
@IT: Bestiller, og når det ankommer til DK, så betaling. Bestiller når jeg har mindst 10 bestillinger
Tak for dét Ken - det er dejligt at I har alle smådelene som jeg kan købe på dagen :-) Jeg har nu bestilt et BlackVue DR650GW, et SD microkort 64GB og Huawei E5776 hot spot. Det blev godt nok bestilt hos happii da de havde det hele hjemme.
Henrik: Kan jeg købe 2 stk LED strips af dig?
Spørgsmål: Hvordan får man permanent strøm til en Huawei der skal ligge i trunk? Så den nemt kan placeres eller velcro´es fast et sted bagi - som man siger...
Ken - jeg vil også gerne bestille en pakke StP. Jeg regner dog ikke med at deltage den 13. (bor i Jylland og mangler desuden en bil at putte det i)
@ Ken; Har tilmeldt mig lyddæmpnings eventen d. 13. og vil gerne gentage mit ønske om at bastille en pakke lyddæmpniongsplader hvis muligt (har også skrevet tidligere i tråden) - på forhånd mange tak og glæder mig til vi ses d. 13. Martin
Er ved at planlægge 2 byg selv dage, begge dog på Sjælland.
I andre ved efterhånden hvordan det laves, så hvis der en der vil løbe med stafetten, så deler jeg gerne info, men deltager ikke. Har for mange opgaver herovre..