Loading...
dk

Byg-Selv dag og Tesla Træf - tråden hvor vi diskuterer emner der kan laves | Tesla Forum

PKT
PKT Aug 4 '15

Jeg vil også gerne deltage på byggedag i Randers eller for lign. sted 

/peter

Bentzilmer
Bentzilmer Aug 4 '15
Jeg er med på Randers.
Mwn
Mwn Aug 4 '15

Randers er også helt fint med mig :) Alt for at undgå broen 

PerL
PerL Aug 4 '15

Jeg er også med. Håber at der kommer nogen med erfaring i installation af Blackvue

Genild
Genild Aug 4 '15

Med forbehold for at man er låst til anden side på en dato, er jeg nu også ganske positivt stemt for endnu en jysk pusledag.

Jeg var med i Vejle og der var faktisk ikke nogen, der var så skrækkelige som jeg havde frygtet, så jeg tør godt komme igen :-)

Randers er helt OK med mig

Mvh L@rs - helten fra Fyn

Yoda
Yoda Aug 4 '15

Jeg kan også tilslutte mig Randers.

kayjay
kayjay Aug 4 '15
Tilslutter mig en pusledag i Jylland eller på Fyn. Vil gerne lære om lyddænpning.
Kramer
Kramer Aug 4 '15

Vil også meget gerne deltage efter den 1/9 - alternativt på sidelinien, hvis det er før.

Lyd isolering og Trunklys

Damhoej
Damhoej Aug 5 '15

Er med på en dag i Randers / Århus området. Vil gerne lære lidt om lyddæmpning samt 24V udtag i trunk.

Teammortensen
Teammortensen Aug 5 '15

Jeg er også klar på Randers.

Lars
Lars Aug 5 '15

Jeg er også klar i Randers.

Kiefer
Kiefer Aug 5 '15

Er det ikke "bare" at enten Kristian eller Claus lige får undersøgt om sted og så ellers bare sætter en dato, så skal vi andre nok møde op :-)

/Martin

Michael84
Michael84 Aug 5 '15

Jeg er også til at lokke med til Randers eller Århus. Med eller uden Model S alt efter datoen. :-)

The_Stig
The_Stig Aug 5 '15

Jeg kommer - uanset om det bliver i nuværende ICE eller S85´ern :-) man kan vel altid netværke hvis ikke man kan bilværke

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Dec 26 '15

Den udmærkede søgefunktion ledte mig til denne tråd i min søgen efter clips. Er der nogen som har eller kan skaffe og medbringe en større portion clips til byggedagen den 6. Februar?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar1 Dec 26 '15
The_Stig
The_Stig Dec 27 '15
Citat fra Gustavsfar1

Den udmærkede søgefunktion ledte mig til denne tråd i min søgen efter clips. Er der nogen som har eller kan skaffe og medbringe en større portion clips til byggedagen den 6. Februar?

Mon ikke de kan skaffes via den officielle kanal inden vi mødes? der er flere ting som TSLA faktisk er billig med? Er der nogen der kender v.nr. ? 
KS
KS Dec 27 '15

Ring til dem - eller kør forbi derude. De koster ikke mange basøre stykket.

Husk:

Hvide store til dørene

Blå/grønne til bagrudeinddækning

Sorte med pind i modten - både korte og lange til inderskærme.

The_Stig
The_Stig Dec 27 '15

Takker - Ken - Jeg prøver at få hold i et par kasser inden d. 6/2-16

FrederikC
FrederikC Dec 27 '15

Kasser?  Er du ved at arrangere underholdning nu? 

Tror et par kasser er i overkanten,  sidst tror jeg vi knækkede 5 clips på en hel dag. 

The_Stig
The_Stig Dec 27 '15
Citat fra FrederikC

Kasser?  Er du ved at arrangere underholdning nu? 

Tror et par kasser er i overkanten,  sidst tror jeg vi knækkede 5 clips på en hel dag. 

Fair nok, jeg har lige aftalt med Deaconwp at vi forhører os i Aarhus om vi kan "få returret" så vi ikke står med et stor overskudslager :-)
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Dette emne er sticky