Ja, det går desværre nok 4 år før at det sker.
Hvis det overhovedet kommer til at ske. Denne valgperiode er sidste chance for den orange diktator, så han kommer vel til at afvikle både demokrati og frie valg, inden valgperioden er omme. Helt efter russisk forbillede.
Hvis det overhovedet kommer til at ske. Denne valgperiode er sidste chance for den orange diktator, så han kommer vel til at afvikle både demokrati og frie valg, inden valgperioden er omme. Helt efter russisk forbillede.
Læste et eller andet sted at det vel ikke er noget til hinder for at han stiller op som vicepræsident, og den i givet fald helt "legitime" valgte republikanske præsident så tilfældigvis trækker sig efter valget.......
Jeg er dybt afhængig af amerikanske produkter: Heinz, Pepsi MAX, MCD, etc.
Må gøre et forsøg på afvænning.
Heinz bliver til Lidl's
Pepsi MAX...... den er satme svær, men en reduktion med Ramløsa kan helt sikkert mærkes i US, med det forbrug jeg har.
MCD, BK og Carls jr. bliver til Sunset
Min første tanke er at der er vist en der skal lære at spise som en voksen :-) Har din tandlæge aldrig talt med dig om syreskader?
Men samtidig jeg må jo nok indrømme at alle e-numre og konserveringsstoffer i de ting har vist sig at være særdeles effektive for Trump, som i følge egen læge nok kun vejer et par hundrede gram over 80 kg, er 2 meter høj og skåret i granit. Så de danske kostråd må være fake news, så fortsæt du ufortrødent for dit eget helbreds skyld og glem al det politiske :-)
@P85DK Jeg tænker alt det der pladder er lidt afhængig af disponeringen. Altså nogen dør tidligt af at ryge 4 smøger, andre uden at ryge og nogen bliver 100 af at ryge advokat cerutter..... det må ligge i generne.
Jeg har nærmest siden jeg var 15 og tog til søs, hældt mellem 8 og 12 coke, senere MAX ned om dagen. har ikke haft huller siden teenage årene. Dog blottede tandhalse, men det er vist mere et spørgsmål om ringe børste teknik.
Til gengæld så drikker jeg ikke alverden kaffe eller alkohol(bortset fra enkelte udfald om året, festival, julefrokost), ryger ikke, spiller kun lotto, går kun med den ene pige jeg er gift med.
Og sidst men ikke mindst så motionere jeg ikke mere end ved almindeligt landstedsarbejde såsom hegnsopsætning og muge ud på folden.
Det er måske et spørgsmål om tro og gener. ;-)
@P85DK Jeg tænker alt det der pladder er lidt afhængig af disponeringen. Altså nogen dør tidligt af at ryge 4 smøger, andre uden at ryge og nogen bliver 100 af at ryge advokat cerutter..... det må ligge i generne.
Er det alternative fakta?
Jeg har nærmest siden jeg var 15 og tog til søs, hældt mellem 8 og 12 coke, senere MAX ned om dagen. har ikke haft huller siden teenage årene. Dog blottede tandhalse, men det er vist mere et spørgsmål om ringe børste teknik.
Til gengæld så drikker jeg ikke alverden kaffe eller alkohol(bortset fra enkelte udfald om året, festival, julefrokost), ryger ikke, spiller kun lotto, går kun med den ene pige jeg er gift med.
Og sidst men ikke mindst så motionere jeg ikke mere end ved almindeligt landstedsarbejde såsom hegnsopsætning og muge ud på folden.
Det er måske et spørgsmål om tro og gener. ;-)
:-) Der er ikke noget som anekdoter vs. statistik og data. For den enkelte er der ingen tvivl om at det opleves som 0 eller 1, men man kan ikke løbe fra at man er en del af statistikken uanset om man trækker op eller ned. Men ja, døden skal have en årsag.
Blottede tandhalse er nok syreskade, da det jo er emaljen som er væk, hvilket er en feature ved meget syreholdig væske, sodavand, danskvand, juice etc.
Ja, føj for Putin.
Ja, føj for Putin.
Han/de er godt i gang med at afvikle demokratiet i USA, de skjuler det ikke engang, de laver helt åbenlys korruption - f.eks. kan man booke en middag med Trump på Mar-a-lago til en pris på $1-5 million. Chefer for alle relevante myndigheder er eller bliver skiftet ud med Trump supportere, hvis ikke den givne myndighed helt bliver nedlagt. Hvis ikke der sker noget virkelig radikalt derovre, er det snart slut med demokratiet.
@TSLA
Ha, ha. Thumbs up! Så mangler du bare at ændre dit brugernavn her på teslaforum ;-)
@MOS: Ja, men jeg bliver nok nødt til at lave en helt ny bruger (NO ELON) ligesom bilen fik ny nummerplade :)
@NO ELON
Jeg tror bare, du kan gå ind og trykke "rediger profil" og så ændre dit brugernavn.
@PeterE
Jeg har faktisk overvejet det. Jeg har set flere billeder på nettet, hvor folk har fjernet deres Tesla-logo og erstattet det med f.eks. Audi-, Mazda- eller Honda-logoer.
Men jeg skelner helt bevidst mellem Elons usympatiske adfærd og Teslas ellers udmærkede biler. Så indtil videre kører jeg både med klistermærke og logo.
Ha ha..den er god.
Godt gået.
Jeg synes også han er en klovn, men jeg undlader dog div. klistermærker eller andet.
Til gengæld køber jeg ikke varer fra USA mere... ligesom Kina.
For selv om USA er blevet en skurk, så er Kina jo ikke blevet bedre.
Kan være lidt svært at vide alt hvad der kommer derovre fra.
Men jeg googler når jeg er i tvivl.
Harboe Cola smager bedre end deres rygte :-)