Loading...
dk

Version 6.1 | Tesla Forum

T3S7A
T3S7A Jan 24 '15
Rigtig øv, at de 2 ting nu er slået sammen. Jeg har det lige som Kristian. Jeg vil have Typical km visning af rest batteri, men ved ladning vil jeg have KW visning, og det kan man ikke vælge nu,uden at skifte en af delene. % visning af batteri synes jeg er unødvendig i det lille display, man har jo % under trip nu, hvor man kan se nuværende procent og forventet slut procent. Her ville jeg egentlig hellere også have Typical km visning. Eller endda begge, % og Tkm.
Forummets indlæg er redigeret af T3S7A Jan 24 '15
tintin
tintin Jan 24 '15

Håber at få min P85D i uge 8. Er der nogle af jer "derude" der ved om Tesla app til Nokia Win 8,1 stadig virker efter den nye opdatering til 6,1? Eller må jeg ud og investere i en Android? 

Storgaard
Storgaard Jan 24 '15
Min er klar til opdatering, men har nu prøvet at opdatere 7 gange uden held. Har både prøvet med Wifi og 3G.
Gode ideer til hvordan man får den til det modtages gerne. (Har prøvet at genstarte, stor og lille skærm, kørt en tur i mellemtiden)
LarsR
LarsR Jan 25 '15

Hej Storgaard

Hvis du har problemer med dit 12V batteri, tillader bilen ikke at opdatere software.Har du haft nogle 12V fejlmeldinger?

Storgaard
Storgaard Jan 25 '15
Tak LarsR, mit 12v batteri skal skiftes på fredag så det passer meget godt, at det er derfor! Jeg venter tålmodigt :)
Hookmaker
Hookmaker Jan 25 '15

Ja det må det være for min opdatering gik glat igennem på 20 min ved midnat.

MrCoffee
MrCoffee Jan 25 '15
Min opdaterede i formiddags, kein problem.
heinzemann
heinzemann Jan 25 '15

Min er ved at opdatere netop nu :-)

SQLCPH
SQLCPH Jan 25 '15
Har i snart fået 6.1 alle sammen så jeg kan komme til og få min ;-) heinzemann: Fik du en notifikation i app?
Kiefer
Kiefer Jan 25 '15

Jeps, fik min i dag,jeg har kun lige fået testet RDIO og den er stadig noget skrammel...

/Martin

Storgaard
Storgaard Jan 25 '15
SQLCPH, ja man får notifikation i sin Tesla-app. Så du behøver ikke gå ud og tjekke i bilen hele tiden. :)
SQLCPH
SQLCPH Jan 25 '15
He he.. Mine bønner er hørt. Præcis nu fik jeg en notifikation. Tesla is watching ;-)

Kan i se vedhæftede btw?
FrederikC
FrederikC Jan 25 '15
Ja det kan vi. Den besked kommer desværre ik på android.
Maho
Maho Jan 25 '15
Me Like, me want, me now have :-) glæder mig til at teste i morgen. Update gik uden problemer :-)
Leth
Leth Jan 25 '15

Er der nogen herinde som har bestilt sin Model S med den gamle Tech-Pakke, men har fået leveret med ny hardware og efterfølgende har opdateret til 6.1? (Produceret mellem 16. september og 9. oktober)

Har opdateret til 6.1 i dag, hvilket resulterede i "Driver assistance disabled" under speedometeret i det lille display, og udråbstegning med fejlmeddelelse på toppen i det store - Så altså:

6.0: Vejskilteaflæsning, fartpilot, lane assist "advarsel" ved vognbaneskift uden blink - fungerer.

6.1: Ingen af ovenstående fungerer, og ej heller de nye associeret med autopilot hardware.

Jeg fik fat i en hjælpsom servicemedarbejder som på gebrokken engelsk fik mig til at soft/hard-resette - herefter ingen forskel. Han har så oprettet en ticket hos Service i Kastrup som vil kontakte mig i morgen.

efter lidt googlen er jeg stødt ind i dette forumindlæg: http://my.teslamotors.com/forum/forums/61-features-not-fully-enabled-lateseptember-2014-deliveries - Jeg er spændt på hvad jeg får at vide i morgen hos service. Om der skal smides 500$ for at aktivere hele molevitten, eller de gør det free of charge. (Det kan jo også være en software bug, men ovenstående link tyder på det første)

Og hej TwoChops, var hyggeligt med en lille sludder ved SUC i Randers her til aften. Håber du nåede at hente konen i tide :)

Edit: Hvis man læser tråden jeg linker til, diskuteres der om tågelygter og parkerinssensorer. Denne er bestilt uden tågelyger, men med parkeringssensorer.

Forummets indlæg er redigeret af Leth Jan 25 '15
Kiefer
Kiefer Jan 25 '15

Kan man få aktiveret tågelygter efterfølgende, eller er det en HW upgrade der skal til også?

/Martin

TorbenJ
TorbenJ Jan 25 '15

Hej Leth, jeg bestilte i Juni med gl Tech-pakke og fik leveret i Nov med ny HW. Fik 6.1 for en lille uge siden, og ingen problemer med Drive Assistance - virker stadig. Men ingen TACC og heller ingen auto op/ned-blænding. Skal til Tårstrup i start Feb for en "guided opdatering" med nævnte to, de har lovet mig det uden beregning (se #16 & 19 i denne tråd).

Leth
Leth Jan 25 '15

Tak for info Torben - det havde jeg overset i tråden. Jeg håber de kan fixe fartpilot indtil den evt. skal forbi service for at få en guided opdatering. En skam update ikke kom tidligere - har LIGE været i Kbh i weekenden, og skal nu så måske derover igen for at besøge service. (Bor også i Aarhus)

Kom så med det servicecenter! I går tak! :)

TorbenJ
TorbenJ Jan 25 '15

@Leth: Typisk, eneste positive ting er "flere dejlige km i selskab med den 4-hjulede" :) - og ja, det kan kun gå for langsomt med det SC i Århus!. Men de virker ikke for optimsitiske omkring at nå det i Feb ;(

Kiefer
Kiefer Jan 25 '15

TorbenJ: Har de ikke hele tiden sagt at de først ville åbne i marts?

/Martin

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »