Så fik jeg også (endelig) TACC og auto-nedblænding :) Ankom til Kastrup mandag morgen after aftale, (kørte fra Århus) og fik beskeden "Vores internet er nede, vi kan ikke opdatere....." Blev jeg lidt trær af det - ja det tror jeg nok jeg gjorde. Nå men vi havde ærinder i Hovedstaden, så vi fik fores lånebil og dafede af. Holdt øje med vores egen via app, og pludselig ud på eftermiddagen "Ny firmware opdatering klar ...." Herligt, de havde fået gang i nettet igen.
På turen hjem (i rigtig dårlig vejr med slud og sne og sort is og hele dynen) skulel TACC'en testes. Virkede fint til midt på sjælland hvor vi nær var havnet oppe bag i en forankørende - det var dog bilen selv der tog farten af, og umiddelbart efter meldte "Cruise Control not available" - nej det tror jeg heller ikke ;-)
Ind på en rasteplads, og ganske rigtigt, radaren var sneet til. måske ikke det smarteste design at lave den "undersænket" så skidtet kan samle sig, måske man skulle overveje en radome i stedet for, hvor skidtet preller af. Nå men en hurtig vasker fik gang iTACC'en igen.
Min FW hedder nu 2.2.139. Det fungerer, men jeg mener stadig TACC kan blive bedre. Engang imellem kan den ikke rigtigt bestemme sig for om den skal accellererer elle ej, så nusker den en del indtil den bliver enig med sig selv. Auto nedblænding: UG+≈!