Loading...
dk

Tesla s p85 til salg - 150k under nypris | Tesla Forum

homer
homer Jan 30 '15
Hvis der er nogen interesserede har jeg en rød p85 med alle pakker og tilvalg fra dec13 - 20.000 km til salg - 150.000 kr under nyprisen + vinterdæk og servicepakke (8 år) (pris for vinterdæk og servicepakke ligges til i købsprisen)
Karl
Karl Jan 30 '15
Og hvad var nyprisen dec 2013. Hvordan er standen. Bilkabuler, nyt DU? Er der sort læder.. Evt lidt billeder.
homer
homer Jan 30 '15
Mener nyprisen var 860k incl 4 år service (ranger). Prisen er siden stegen, men det er jo bare godt for køber :) Skal lige have fundet faktura.
Der er absolut ingen buler eller ridser. Har stået i opvarmet garage og aldrig været anvendt til indkøb eller lignende, men kun som "møde bil". Har været noget pertentlig med den.
Der er sort læder/røde synings linier. Børne sæder bagi (Ala fuldt tilvalg(ved jeg glemte farven på læder :) ))
Vinterdæk er på lækre sorte fælge (billeder kommer).
Kristian70k
Kristian70k Jan 30 '15

hvad skal du have i stedet for Homer?

120281
120281 Jan 30 '15
Ja skal du have ny Tesla eller ? En på Bilbasen skriver han sælger fordi han ikke kan leve med 330km på en opladning. Sølv til 779k.
kajakaj
kajakaj Jan 30 '15

Ikke just det bedste salgsargument at angive manglende rækkevidde

thomasm
thomasm Jan 30 '15
Citat fra 120281 En på Bilbasen skriver han sælger fordi han ikke kan leve med 330km på en opladning.

Så skulle have køre 130km/t i snit? Omvendt, hvis jeg kørte 160 som i dag når jeg har motorvejen for mig selv, så ville jeg knap kunne nå fra Aarhus til Aalborg :)

Citat fra homer 150.000 kr under nyprisen + vinterdæk og servicepakke (8 år) (pris for vinterdæk og servicepakke ligges til i købsprisen)

Ift. prisen, så tror jeg det er vigtigt at lave en nøgtern sammenligning med dem der er på markedet. De alternativer som køber vil overveje når han skal vælge denne bil.

120281
120281 Jan 30 '15
Nej det vil jeg heller ikke mene. Sådan en er oplagt at presse i pris. Men til 779k kan man finde bedre bud. Men han skriver han også har købt anden bil. Bare interessant at høre om det er fordi man har fortrudt, eller opgradere til en D model.
JL
JL Jan 30 '15
Hvis han siger han ikke kan leve med rækkevidden tror jeg ikke han har købt en D - det får han jo ikke mere rækkevidde af.
homer
homer Jan 31 '15
Min audi a6 stod af, så har købt en ny. Har ikke brug for begge biler, så overvejer at skubbe teslaen afsted. Omvendt er den jo noget sjovere end Audien :)