Loading...
dk

Afhentning i Aarhus | Tesla Forum

Lund
Lund Mar 2 '15

Bemærkede lige at man nu kan vælge Aarhus under My Tesla ved afhentning.

Hørte også fra salgsafd., de arbejder på at sætte afhentning op før servicecenteret muligvis åbner.

Lau
Lau Mar 2 '15

Jeps, det er fedt. Jeg skrev lige til Anna i dag og fik følgende svar:

"Leveringen af din Model S vil efter al sandsynlighed finde sted mellem 20.03 – 30.03.2015 – det ville komme meget bag på mig, hvis udlevering ikke kunne blive i Aarhus :-) Vi er liige ved ar være helt klar."

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 2 '15

Det lyder sandsynligt. Var forbi Aarhus afdelingen i dag og de sagde at pt. forventes åbning af servicecenter omkring den 1.5.

Lasse
Lasse Mar 2 '15

Fik denne mail fra Anna i dag; Der er lige nu en ret stor sandsynlighed for, at udlevering af din Model S P85D kan finde sted I Aarhus – jeg venter på den endelige bekræftelse, hvorfor jeg i dit tilfælde lige ville holde mig tilbage mht. køb af flybillet.

Venligste hilsner,

Anna Ojeniyi

HKM
HKM Mar 4 '15

Jeg fik en email fra Anna d. 26.2 at min Tesla ville være klar til afhentning i Kastrup 10.03 kl. 12:00, altså på tirsdag; nu ser jeg lige på "My Tesla" at den står til afhentning i Århus med en anslået leveringstidspunkt marts!

Levering i Århus er fedt, men hvis det ikke bliver på tirsdag er det RET UFEDT :-(

DeaconWP
DeaconWP Mar 4 '15

HKM: P85D?  Så er der nok forsinkelse.

MEN: Du kan ikke stole på My Tesla. Kun på mails fra Anna og hendes kolleger.

Skriv til hende...

HKM
HKM Mar 4 '15

Nej, det er kun en 85ér og jeg ringede strats men hun var gået.....

DeaconWP
DeaconWP Mar 4 '15

Jamen så kan en flink mail jo ligge klar i hendes indboks, når hun møder i morgen.

Håber det går i orden. Husk, mange siger at man ikke kan stole på My Tesla. Så der er nok ingen panik.

Jeg krydser fingre for det for dig. :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 4 '15

Har lige mailet med Anna for få minutter siden og hun bekræfter at der nu er mulighed for afhentning i Aarhus hvilket er perfekt. Vores S85 skal da så hentes i Aarhus istedet da det er langt tættere på end Kastrup. Fedt! :-) 

EVfan
EVfan Mar 4 '15

@gustavsfar, nævnte hun noget om hvornår I tidligst kunne afhente i Århus.

/Jens

Steen_Bo
Steen_Bo Mar 4 '15
Jeg fik i sidste uge at vide at de starter den 10 marts med udlevering i Århus. Da jeg fik en dato jf. final invoce til den 23/3 men det holder så ikke.
EVfan
EVfan Mar 4 '15

Jeg er selvfølgelig glad for at jeg ikke er ramt af udsættelse endnu og så faktisk frem til at møde andre glade Tesla ejere på dagen. Jeg føler med jer som har fået udsættelse, må indrømme at jeg igen bliver overrasket over Tesla's fodfejl. Det må også nogen gange være lidt svært for de ansatte ude på de enkelte sites at finde den rigtige grimasse.

/Jens

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 5 '15

Enten næste fredag eller mandag i uge 12.

HKM
HKM Mar 5 '15

Gustavsfar: er det her de starter fra Århus eller der du får din S85ér?

HKM
HKM Mar 5 '15

Perfekt!!  :-) :-) :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 5 '15

Er nu rykket så vi kan afhente mandag den 16. marts kl. 14:00 :-)

Lasse
Lasse Mar 5 '15

@Gustavsfar1, skal også hente min mandag den 16 marts i Aarhus :-)

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 5 '15

@Lasse, Jamen så ses vi jo måske :-) hvilket tidspunkt skal du tage imod den lille ny?

Lasse
Lasse Mar 6 '15

@Gustavsfar1, skal hente den kl. 10:00 den 16. marts, fire timer før dig ...puha kan næsten ikke vente ;) hvilken farve har din, og er det en P85D?

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 6 '15

Nej kan næsten heller ikke vente :-) er blot en S85 i sort men forventningens glæde er sindsyg stor alligevel. Kører den straks hjem til Fyn og videre til opti coat i Odense ugen efter. Har også overvejet at få monteret solfilm. Er mon der andre der har fået udført dette på Fyn?

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Mar 6 '15