Ikke fordi det betyder noget for min normale kørsel :-). Men kan se at eks. S85 er ændret fra tophastigheden 200 km/t til 225 km/t. Nogen der ved om det skyldes software opdatering eller noget mekanisk? Er de gamle også opdateret til den hastighed?
Ikke fordi det betyder noget for min normale kørsel :-). Men kan se at eks. S85 er ændret fra tophastigheden 200 km/t til 225 km/t. Nogen der ved om det skyldes software opdatering eller noget mekanisk? Er de gamle også opdateret til den hastighed?
mig bekendt er top hastighed ikke ændret endnu. Der er derfor nok ikke nogen som kan svare før de første 'nye' biler med denne tophastighed leveres. Til den tid kan man så sammenligne nye/ældre biler med samme software.
da motor er den samme vil jeg tro der er tale om en software begrænsning som også bliver læmpet i ældre udgaver. Eneste undtagelse er hvis det kræver anden køling eller inverter.
Gad vide hvornår vi kan forvente at denne hastighedsopdatering sker? Min S 85 fra 2015 har stadig den gamle tophastighed på 201 km/t (203 km/t) tophastighed til trods for at Tesla de sidste 5-6 måneder har reklameret med at tophastigheden er øget til 225 km/t.
Min P85D er stadig begrænset til 210 km/t - Ikke at det er et problem i det daglige :P
Men igen man reklamere med en ting og lever noget andet. Det er ikke okay!
@Lysmanden
Jeg har testet min til max 210 km/t. Bilen er opgivet til 250 km/t,og den er begrænset elektronisk der. Den burde kunne kører hurtigere, og en 22" fælge giver ikke en rullemodstand som begrænser den 40 km/t på toppen.