Loading...
dk

Status på Mytesla | Tesla Forum

Teslasse
Teslasse Mar 20 '15

Nu er det 2 måneder siden jeg trykkede på endelig bekræftelse af en hvid TMS 85D. Lige siden har der stået, at jeg befinder mig i produktionskøen på fabrikken i Fremont. Alle jer, glade ejere, der har været det hele igennem, hvad sker der derefter og HVAD? Forventet levering i juni...

Bjarni
Bjarni Mar 20 '15

Så står der i ultra kort tid at de laver bilen og bagefter at den er shipped. Og det næste der sker er at du får at opkald fra Tesla. Min personlige mening om det der status system er, at det er pænt dårligt gennemført. Med mindre de har forbedret det siden dengang jeg fik min Tesla...

Mwn
Mwn Mar 20 '15
Det passer vel godt. 24 timer om at blive bygget og kørt til forsendelse.
Klaus_
Klaus_ Mar 20 '15

Hvor lang tid skal man regne med der går, før den er produceret til den ankommer i landet?

EVfan
EVfan Mar 20 '15

@Klaus_

Uden jeg vil hænges op på det.  VIN kommer ca. 4 uger efter bekræftet bestilling, ca 4 uger inden bilen har prod. start, 5 dage til "samling" af bilen. ca. 6 uger for at komme til Holland, 2 uger til samling af batteri og DU i Tiburg. 1 uge til DK, og endelig 1 uge til klargøring i DK. Regn med mindet 5 mdr. fra bestilling hvis alt går godt.

/Jens

Klaus_
Klaus_ Mar 20 '15
Jens,

Jeg bestilte for halvanden uge siden og fik VIN et par dage efter (806xx). Den forventes til slutningen af maj. Så heldigvis ikke 5 mdr :)

Men grunden til jeg spørger er for at have en ide om hvor lang tid jeg har til at opgradere nogle ting på min bestilling. Tesla Århus må have travlt i disse uger for jeg kan ikke rigtig få en reaktion fra min LS. Tænkte at give dem arbejdsro til at levere de biler der allerede er ankommet, men vil jo heller ikke risikere at de først svarer mig når bilen er i produktion og jeg så ikke kan få sort himmel og lydpakke tilføjet :)
EVfan
EVfan Mar 20 '15

@Klaus_

Det lyder godt..jeg vil ringe, hvis ikke Århus svare, så prøv Kbh eller Holland, alle DS'er kigger på de samme data, mine erfaringer er at Anna i Kbh. har styr på tingene. Hvis du har fået VIN er tiden knap, hvis det ikke er for sent, det kender jeg ikke processen godt nok til. Normalt er der lukket lørdag, men nogle har fået udleveret alligevel, så prøv allerede i morgen.

/Jens