Kære Tesla fans....
Det er ingen overdrivelse at alle i vores familie (ligesom jeres) har fået Tesla på hjernen.
Min datter som studerer på Niels Brock har endda lavet en projektopgave om Model S og dens marketingsmæssige muligheder/udfordringer.
Vores P85D blev bestilt 23. januar og verden har ikke været den samme siden.
Jeg er bl.a. i ledelses netværk med direktøren for danske bilimportører som er alle tiders fyr.. men vi har haft nogle interessante diskussioner på det sidste. Sidst vi mødtes fortalte jeg ham at jeg har fået ny notebook som afløste min skrivemaskine. Den gamle har været rigtig god med papir, taster, blækbånd og slette funktion. Det unikke ved min gamle skrivemaskine var at den kunne printe mens jeg skrev. Min nye er med skærm og har en såkaldt sende funktion. Den kan ikke printe men til gengæld skal man ikke bruge frimærker for at sende et brev til andre som også har en notebook. Der er mange der mener at der er for få med notebooks så fremtiden vil stadig være i printet papir og frimærker... ja ja jeg mener nu stadig at de nye notebook har en chance...
Min ven kikkede fjollet på mig og sagde hvorfor siger du det til mig.... Og jeg sagde... ohhh iøvrigt har min notebook 4 hjul og er kaldt en Tesla. Så fik vi en meget interessant diskussion bla. om at en el-bil er dårligt for miljøet... specielt i Texas hvor alt el er produceret med olie...... ohh my... lovl (v er very)
Nå tilbage til min tråd Multicoat...
Oprindelig ville vi have vores nye Model S i sort. Da vi så så en live Model S i Rød Multicoat hos Tesla på Amager begyndte jeg at gøre lobby hos konen for den røde da den er sindsyg flot. Boende i lejlighed i City med gade parkering var modargumentet at bilen ikke skulle vække for meget opsigt i gade billedet. Så vi valgte sort ved den endelige bestilling i februar. Imellemtiden har vi fået kælderparkering (hvor vi kan sætte lader op) men konen ville alligevel hellere have den sorte.
Indtil idag.... !!!!
Hvem var det mon min kone og datter kørte ved siden af idag i Glostrup mellem 14-15....... ? Jeg skylder nogen en flaske RØD vin.
Min datter på 18 som kørte vores A8 (ICE) fik med det samme øje på den Røde Model S. Og "filmede" den hele vejen med øjnene.
Og da min kone og datter kom hjem var de helt oppe at køre over hvor flot den var.... og vi har jo parkeringskælder.....
Se nu var jeg jo ikke svær at overtale så har lige skrevet til Tesla og spurgt om vi kan nå at skiftet farven til Rød Multicoat og få carbon spoiler for det ser sku´ extra cool ud på den røde Tesla.
Se iøvrigt min beretning fra A8 til Model S.
http://teslaforum.dk/forum/topic/fra-audi-a8-til-p85d-en-beretning-fra-det-virkelige-liv?&page=1
De bedste Tesla hilsner.
Torben_E